برسی تاثیر مدل منابع انسانی IDRO بر معیارهای برندسازی H.R و تاثیر آن در افزایش شهرت وبرند صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه تامین اجتماعی)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برسی تاثیر مدل منابع انسانی IDRO بر معیارهای برندسازی H.R و تاثیر آن در افزایش شهرت وبرند صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه تامین اجتماعی) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برسی تاثیر مدل منابع انسانی IDRO بر معیارهای برندسازی H.R و تاثیر آن در افزایش شهرت وبرند صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه تامین اجتماعی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برسی تاثیر مدل منابع انسانی IDRO بر معیارهای برندسازی H.R و تاثیر آن در افزایش شهرت وبرند صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه تامین اجتماعی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برسی تاثیر مدل منابع انسانی IDRO بر معیارهای برندسازی H.R و تاثیر آن در افزایش شهرت وبرند صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه تامین اجتماعی) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

برند سازی درون سازمانی با هدف دسیابی به ارزش ویژه ی برند بر مبنای کارمندان, راهبردی نوینی است برای اطمینان از اینکه کارمندان فعالیت های خود را در جهت افزایش شهرت برند انجام می دهند.از آنجا که در سازمانهای خدماتی,کارمندان توانایی تاثیر گذاری ر ادراک و تصمیمات خرید مشتریان را دارا هستندو در نتیجه نقش کلیدی را در موفقیت سازمان ایفا می کنند,برند سازی منابع انسانی و تاثیر آن در شهرت سازمان می تواند برای یک سازمان مزیت رقابتی ایجاد کند.هدف از ارایه ی این پژوهش برسی عوامل موثر بربرندسازی منابع انسانی و تاثیر آن در شهرت و برند صنعت بیمه است.این پژوهش,پژوهش کاربردی بوده و داده های مورد نیاز از طریق پرسشنامه بین کارمندان شعب مختلف استان البرز گردآوری شد.برای تجزیه و تحلیل داده ها و تایید مدل،از روش مدلسازی معادلات ساختاری (SEM) و تحلیل عاملی تاییدی (CFA) استفاده شده است. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل مسیر بر این اساس بودند که پس از تایید مدل,رابطه بین متغیرها در مدل بررسی شد و نتایج نشان داد که فرایندهای منابع انسانی بر هر یک از متغیرهای شایستگی,تعهد (وفاداری)و رضایتمندی تاثیر مثبت دارد و این سه عامل مجموعا بر متغیر شهرت تاثیر مثبت گذاشته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.