مروری بر مفهوم برند و نقش آن در رضایت مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مروری بر مفهوم برند و نقش آن در رضایت مشتری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مروری بر مفهوم برند و نقش آن در رضایت مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری بر مفهوم برند و نقش آن در رضایت مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مروری بر مفهوم برند و نقش آن در رضایت مشتری :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
برند و ارتباط با برند اشاره می کند که براساس نظریه های استرنبرگ ارتباط بابرند جزییی از شیفتگی به برند است و دو معیار اصلی جذابتت به برند، شوق داشتن برند و شفتگی به برند است. جذابیت برند نقش مهمی در توسعه روابط با مشتری و تعیین عملکرد کسب و کار ایفا می کند. مصرف کنندگانی که وابستگی بیشتری به برند و جذابیت آن دارند خیلی آسانتر به مشتریان وفادار تبدیل می شوند و حاضرند قیمت بالاتری برای برند مورد علاقه خود پرداخت کنند. برای موفقیت در شرایط تجاری شرکتها باید با برنامه های تجاری در پی نفوذ بیشتر در ارتباط با مشتری باشند تا مشتریان وفادار باقی بمانند. بطور کلی اینگونه پروژه های تحقیقی ابزاری مدیریتی و وسیله ای برای ارتقاء بهبود کیفیت، بهبود روندجاری، دستیابی وتعیین شاخصهایی که مورد توجه مشتری که با آن بتوان کتفیت را در سطح شرکت افزایش داد، هستند. در واقع کسب سود از طریق رضایت مشتری حاصل می شود و معنی و مفهوم می یابد و مشتری مداری جدید ترین رویکرد بازاریابی و نقطه تکامل آن است. لذا دراین مقاله نخست به مفاهیم برند، نام ونشان تجاری، اعتیاد و اعتبار برند، مراحل ایجاد برند وتوسعه برند می پردازیم، در ادامه به مفاهیم رضایت مشتری، خدمت به مشتری و ارزش بلندمدت مشتری خواهیم پرداخت، در نهایت به ارایه یک مدل مفهومی پرداخته و در پایان به جمع بندی از مطالب می پردازیم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.