مروری بر بازاریابی رابطه مند یا (بازاریابی رابطه ای) و تاثیر آن بر مشتری مداری بانک ها


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مروری بر بازاریابی رابطه مند یا (بازاریابی رابطه ای) و تاثیر آن بر مشتری مداری بانک ها دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مروری بر بازاریابی رابطه مند یا (بازاریابی رابطه ای) و تاثیر آن بر مشتری مداری بانک ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری بر بازاریابی رابطه مند یا (بازاریابی رابطه ای) و تاثیر آن بر مشتری مداری بانک ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مروری بر بازاریابی رابطه مند یا (بازاریابی رابطه ای) و تاثیر آن بر مشتری مداری بانک ها :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

موضوع این مقاله بازاریابی رابطه مند و تاثیر آن بروفاداری مشتری می باشد این مقاله به بیان مفهوم بازاریابی رابطه مند عناصر تشکیل دهنده آن و سپس مزایای حاصله از بکارگیری بازاریابی رابطه مند در بانک ها و تاثیرات آن برسهم بازار فروش سودآوری هزینه های بازاریابی و جذب مشتریان جدید می پردازد نتایج این بررسی بیانگرآن است که ایجاد یک رابطه قوی و بلندمدت با مشتریان و ارضا نیازها و خواسته های آنان سبب افزایش رضایت و وفاداری بیشتر مشتریان شده و باعث ایجاد یک مزیت رقابتی پایدار بر بانک ها خواهد گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.