شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی (مطالعه موردی شرکت شهرک های صنعتی استان سیستان و بلوچستان)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی (مطالعه موردی شرکت شهرک های صنعتی استان سیستان و بلوچستان) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی (مطالعه موردی شرکت شهرک های صنعتی استان سیستان و بلوچستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی (مطالعه موردی شرکت شهرک های صنعتی استان سیستان و بلوچستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی (مطالعه موردی شرکت شهرک های صنعتی استان سیستان و بلوچستان) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

مدیریت ارتباط با مشتری از آن دسته فناوری هایی است که در زمینه حفظ مشتریان و تبدیل آنها به مشتریان وفادار نقش حیاتی ایفا می کند. در پیاده سازی هر فناوری بدون در نظر گرفتن عوامل کلیدی، شکست در انتظار آن سازمان خواهد بود. لذا در این تحقیق شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در سه سطح عوامل انسانی، فرایندها و تکنولوژی با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی مورد بررسی قرار می گیرد. در نهایت و بعد از مقایسات زوجی مشخص گردید که تعهد مدیریت ارشد و تشریح اهداف بالاترین اولویت ها و خدمات مشتریان و پشتیبانی از مدیر عملیاتی کمترین اولویت ها را دارا هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.