بررسی رابطه بین ابعاد بسته بندی با کسب مزیت رقابتی (مورد مطالعه شرکت لبنی مانیزان)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین ابعاد بسته بندی با کسب مزیت رقابتی (مورد مطالعه شرکت لبنی مانیزان) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین ابعاد بسته بندی با کسب مزیت رقابتی (مورد مطالعه شرکت لبنی مانیزان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین ابعاد بسته بندی با کسب مزیت رقابتی (مورد مطالعه شرکت لبنی مانیزان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین ابعاد بسته بندی با کسب مزیت رقابتی (مورد مطالعه شرکت لبنی مانیزان) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

موضوع مقاله بررسی رابطه بین ابعاد بسته بندی با کسب مزیت رقابتی شرکت لبنی مانیزان در بازار کرمانشاه می باشد. محقق در این تحقیق با استفاده از مدل دوبعدی ابعاد بسته بندی سیلایوی واسپیس که ابعاد بسته بندی را در دو محور اصلی عوامل اطلاعاتی و عوامل تصویری در نظر می گیرد، به فرضیه سازی و بحث و بررسی در رابطه با دو متغیر ابعاد بسته بندی با کسب مزیت رقابتی پرداخته است. جامعه آماری شامل کلیه کارکنان و مشتریان شرکت مانیزان کرمانشاه می باشند که جهت تعیین حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان و با توجه به تعداد جامعه آماری، نمونه تحقیق برابر ۳۸۴ نفر انتخاب گردید. پایایی سوالات پرسشنامه پژوهش را نیز با ضریب آلفای کرونباخ سنجیده شده است؛ که ضریب سوالات پرسشنامه برابر ۰/۹۱۴ می باشد که نشان دهنده پایایی بالای پرسشنامه این پژوهش است. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات نیز از آمار توصیفی و آمار استنباطی مانند آزمون کلموگروف – اسمیرنوف برای تعیین میزان نرمال بودن توزیع متغیرها و برای تعیین ضریب همبستگی فرضیات از آزمون اسپیرمن استفاده شده است. بررسی نتایج حاصل از آزمون فرضیات تحقیق نشان داد که فرضیه اصلی و دو فرضیه فرعی پذیرفته شده اند؛ یعنی بسته بندی به همراه دو بعد آن رابطه مثبت و معناداری با کسب مزیت رقابتی دارا می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.