بررسی مولفه های کیفیت خدمات و تاثیرآن بر رضایت مشتری درشرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مولفه های کیفیت خدمات و تاثیرآن بر رضایت مشتری درشرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مولفه های کیفیت خدمات و تاثیرآن بر رضایت مشتری درشرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مولفه های کیفیت خدمات و تاثیرآن بر رضایت مشتری درشرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مولفه های کیفیت خدمات و تاثیرآن بر رضایت مشتری درشرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر با هدف بررسی مولفه های کیفیت خدمات و تاثیر آن بر رضایت مشتری در شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاریبود. جامعه آماری این پژوهش را کلیه پرسنل کارشناسی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری تشکیل میدهند که تعداد آنهابرابر با ۳۸۰ نفر می باشد. با استفاده از جدول مورگان حجم جامعه ۳۸۰ نفری برابر با ۱۸۱ میباشد، که به شیوه نمونه گیری دردسترس انتخاب و در پژوهش شرکت داده شدند. کلیه اطلاعات میدانی مورد نظر بوسیله دو پرسشنامه؛ پرسشنامه کیفیت خدمات(پارسورمان و همکاران، ۱۹۹۸) و پرسشنامه رضایت مشتریان (فورنل و همکاران ، ۲۰۱۲) گردآوری گردید. روایی پرسشنامه هاتوسط تکنیک های روایی صوری و پایایی آن بوسیله تکنیک آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفت. تکنیک مدلسازی معادلاتساختاری SEM (نرم افزار AMOS-22 به منظور آزمون فرضیه های پژوهش مورد استفاده قرار گرفتند. نتایج تحقیق نشان داد؛ مولفه های کیفیت خدمات بر مولفه های رضایت مندی مشتریان در شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری تاثیر مثبت و معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.