بررسی میزان رضایت مندی مشتریان ازخدمات مدیریت ارتباط با مشتری مورد تحقیقاتی بانک های شهرستان دورود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان رضایت مندی مشتریان ازخدمات مدیریت ارتباط با مشتری مورد تحقیقاتی بانک های شهرستان دورود دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان رضایت مندی مشتریان ازخدمات مدیریت ارتباط با مشتری مورد تحقیقاتی بانک های شهرستان دورود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان رضایت مندی مشتریان ازخدمات مدیریت ارتباط با مشتری مورد تحقیقاتی بانک های شهرستان دورود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان رضایت مندی مشتریان ازخدمات مدیریت ارتباط با مشتری مورد تحقیقاتی بانک های شهرستان دورود :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

و CRM CRM مجموعه ای از سخت افزارها، نرم افزارها و فرآیندها است که به شکل یکپارچه در فعالیت هستند تا رابطه سازمان با مشتری به شکل مطلوبی طراحی شود CRM در اکثر سازمان ها به صورت نوعی طرح نوآوری مطرح شده و از اولویت خاصی برخوردار است. سازمان های نوین در مراحل تکامل تدریجی رسیدن به سازمان های مشتری محور هستند و با اجرای موفق طرح های CRM از فرصت های جدید کسب در آمد بهره می برند .هدف از اجرای پژوهش حاضر بررسی میزان رضایتمندی مشتریان بانک های شهرستان دورود ازخدمات ارتباط بامشتری ارایه شده توسط بانک های شهرستان دورود درسال ۱۳۹۶ می باشدکه دارای سه هدف فرعی اعتماد، رضایت مشتری ،تعهد ارتباطی می باشد که مورد بررسی قرارگرفته است. روش این پژوهش توصیفی پیمایشی بوده و جامعه آماری این پژوهش ۳۳ نفر از مشتریان بانک های شهرستان دورود که بصورت اتفاقی انتخاب شده ومورد بررسی قرار گرفتند. ابزار گرد آوری داده ها پرسشنامه محقق ساخته با ۱۱ سوال ۵ گزینه ای بود.برای تحلیل داده ها ازآزمون نمره گذاری استفاده شده است. نتایج تحلیل های آماری بیانگر این مورد است که بانک های شهرستان دورود در پیاده سازی خدمات مدیریت ارتباط بامشتری از دیدگاه مشتریان درحد قابل قبولی موفق بوده اند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.