بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر خودکارآمدی و اشتیاق شغلی معلمان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر خودکارآمدی و اشتیاق شغلی معلمان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر خودکارآمدی و اشتیاق شغلی معلمان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر خودکارآمدی و اشتیاق شغلی معلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر خودکارآمدی و اشتیاق شغلی معلمان :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
هدف از پژوهش حاضر، بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر خودکارآمدی و اشتیاق شغلی معلمان بوده است. پژوهش ازلحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ روش به صورت توصیفی – همبستگی بود. و از لحاظ زمانی مقطعی می باشد. جامعه آماریپژوهش، کلیه معلمان آموزش و پرورش شهرستان ثلاث و باباجانی مشتمل بر ۱۵۰ نفر بود. با استناد به جدول مورگان،نمونه ای به حجم ۱۰۸ نفر به شیوه نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب و مورد مطالعه قرار گرفت. ابزار گردآوری داده هاپرسشنامه استاندارد یادگیری سازمانی، پرسشنامه خودکارآمدی و اشتیاق شغلی بود. روایی محتوایی پرسشنامه ها با استنادبه نظر متخصصان، بررسی و تایید شد. همچنین جهت بررسی پایایی پرسشنامه ها به ضریب آلفای کرونباخ استناد شد کهمقدار آلفا برای پرسشنامه یادگیری سازمانی، ۰/۸۲۸ برای پرسشنامه خودکارآمدی کارکنان، ۰/۷۹۲ و برای پرسشنامه اشتیاق شغلی ۰/۹۱۱ محاسبه شد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها نیز از آزمون کولموگروف اسمیرنف، t تک نمونه ای و رگرسیون چندگانه (به شیوه همزمان) استفاده شد. نتایج ضریب همبستگی پیرسون نشان داد که بین متغیرهای پژوهشرابطه معنی داری وجود دارد. همچنین نتایج نشان داد که یادگیری سازمانی بر خودکارآمدی معلمان تاثیرگذار است. وهمچنین اینکه یادگیری سازمانی بر اشتیاق شغلی معلمان تاثیرگذار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.