بررسی اثرات افزایش طول اگزوز روی فرکانس و توزیع حرارتی موتورپالس جت بدون دریچه خطی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثرات افزایش طول اگزوز روی فرکانس و توزیع حرارتی موتورپالس جت بدون دریچه خطی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثرات افزایش طول اگزوز روی فرکانس و توزیع حرارتی موتورپالس جت بدون دریچه خطی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثرات افزایش طول اگزوز روی فرکانس و توزیع حرارتی موتورپالس جت بدون دریچه خطی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثرات افزایش طول اگزوز روی فرکانس و توزیع حرارتی موتورپالس جت بدون دریچه خطی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

موتور پالس جت از جمله ساده ترین موتورهای جت میباشد. موتور پالس جت بدون سوپاپ در اصل یک لوله ایروترمودینامیکی است که هیچگونه قطعه متحرکی نداشته و کنترل جریان تنها با استفاده از ویژگی های هندسه موتور صورت می پذیرد. در این مقاله با شبیهسازی عددی احتراق پالسی در یک موتور پالسجت بدون دریچه، نمونه و بااستفاده از نرم افزار CFX Ansys ،فرکانس عملکردی و توزیع حرارتی روی بدنه یک موتور پالسجت نمونه با سوخت پروپان شبیهسازی شده و همچنین در راستای توسعه عملکرد موتورهای پالسجت با تغییر هندسه موتور و افزایش طول مجرای اگزوز، اثراتتغییر هندسه، مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است. در این شبیهسازی از روش حل معادلات جداگانه استفاده شده و احتراق با گسستهسازی اویلر مرتبه دوم عقبرو، مدل گردیدهاند. معادله مومنتوم نیز از مدل آشفتگی-K استاندارد به صورت ناپایا حل شده ومدل واکنش تک مرحلهای وستبروکدرایر همراه با EDM ،نیز جهت شبیهسازی فرآیند احتراق، در نظرگرفته شده است. در ورودی دامنه محاسباتی شرط مرزی دبی ورودی برای تعیین شار جرمی و از مقادیر دمای محیط و فشار یک اتمسفر برای شرایط مرزی ورودیاستفاده شده است. شبکه تولید شده از نوع سازمان یافته و استقلال حل از شبکه نیز مد نظر گرفته شده است. نتایج حاصل از مطالعات عددی نشان داد که افزایش طول مجرای اگزوز باعث کاهش فشار و دما در محفظه احتراق و همچنین افزایش فرکانس عملکرد موتور می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.