بررسی اثرات شخصیت درترجیحات مصرف و رفتارمصرف کنندگان مطالعه موردی در شرکت بین المللی مهندسی ایران (ایریتک)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی اثرات شخصیت درترجیحات مصرف و رفتارمصرف کنندگان مطالعه موردی در شرکت بین المللی مهندسی ایران (ایریتک) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی اثرات شخصیت درترجیحات مصرف و رفتارمصرف کنندگان مطالعه موردی در شرکت بین المللی مهندسی ایران (ایریتک) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثرات شخصیت درترجیحات مصرف و رفتارمصرف کنندگان مطالعه موردی در شرکت بین المللی مهندسی ایران (ایریتک)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی اثرات شخصیت درترجیحات مصرف و رفتارمصرف کنندگان مطالعه موردی در شرکت بین المللی مهندسی ایران (ایریتک) :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
هدف اصلی این پژوهش بررسی اثرات شخصیت در ترجیحات تجربی و رفتار مصرف کنندگان در شهر تهران است. اینمطالعه از نظر هدف کاربردی می باشد. جامعه آماری این تحقیق کلیه مصرف کنندگان انواع کالاها و محصولات در شهرتهران که شامل ۶۰۰ نفر می باشد طی دوره زمانی مشخصی کالاهای مختلفی را خریداری و مصرف نموده اند. در ارتباط باروایی ابزار سنجش به نظرات اساتید راهنما و مشاور و چند نفر از متخصصین اکتفا شده و پایایی پرسشنامه از طریقآزمون آلفای کرونباخ عدد ۹۱ / ۰ بدست آمده است، نتایج این تحقیق نشان داد که بین شخصیت و ترجیحات مصرف ورفتار مصرف کنندگان رابطه معنی دار وجود دارد.مساله اصلی در این تحقیق بررسی اثرات شخصیت افراد در رفتار مصرف کنندگان می باشد که با مطالعه موردی درشرکت فنی- مهندسی ایریتک در شهر تهران صورت گرفته است. تحقیق حاضر دارای پنج فرضیه است که برای بررسی فرضیات از همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چندگانه بهروش گام به گام برای اولویت بندی متغیرهای ذکر شده استفاده شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.