ارتباط مدیریت ارتباط با مشتریان با وفاداری مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارتباط مدیریت ارتباط با مشتریان با وفاداری مشتریان دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارتباط مدیریت ارتباط با مشتریان با وفاداری مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط مدیریت ارتباط با مشتریان با وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارتباط مدیریت ارتباط با مشتریان با وفاداری مشتریان :
تعداد صفحات :۶
چکیده مقاله:
هدف از این تحقیق بررسی ارتباط مدیریت ارتباط با مشتریان با وفاداری مشتریان بانک ملی شهرستان سنندج بود. روش تحقیق این پژوهش توصیفی همبستگی بود. – جامعه آماری این تحقیق کارکنان شعب بانک ملی سنندجبود که تعداد آنها برابر با ۱۳۰ نفر بود. تعداد نمونه با استفاده از جدول مورگان ۹۷ نفر به دست آمد. برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده شد بدین صورت که برای سنجش مدیریت ارتباط با مشتریان از پرسشنامه عباسی ۱۳۹۰ استفاده گردید و به منظور سنجش رضایت مشتریان از پرسشنامه محقق ساخته استفاده گردید. به منظور روایی پرسشنامه ها از نظرات تنی چند از اساتید مدیریت استفاده گردید و به منظور پایایی پرسشنامه ها ازروش آلفای کرونباخ استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون همبستگی پیرسون استفاده گردید. نتایج حاکی از آن بود که بین مدیریت ارتباط با مشتریان و مولفه هایش مدیریت جذب، حفظ، گسترش روابط با مشتری، مدیریت زیر ساختاری، مدیریت مشتری گرایی با رضایت مشتریان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.