مقایسه انگیزش پیشرفت، تفکر تاملی و نگرش نسبت به مدرسه در دانش اموزان مدارس هوشمند و غیر هوشمند شهر یاسوج
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه انگیزش پیشرفت، تفکر تاملی و نگرش نسبت به مدرسه در دانش اموزان مدارس هوشمند و غیر هوشمند شهر یاسوج دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه انگیزش پیشرفت، تفکر تاملی و نگرش نسبت به مدرسه در دانش اموزان مدارس هوشمند و غیر هوشمند شهر یاسوج کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه انگیزش پیشرفت، تفکر تاملی و نگرش نسبت به مدرسه در دانش اموزان مدارس هوشمند و غیر هوشمند شهر یاسوج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه انگیزش پیشرفت، تفکر تاملی و نگرش نسبت به مدرسه در دانش اموزان مدارس هوشمند و غیر هوشمند شهر یاسوج :
تعداد صفحات :۳۰
چکیده مقاله:
هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی مقایسه انگیزش پیشرفت، تفکر تاملی و نگرش نسبت به مدرسه در دانش اموزان مدارس هوشمند و غیر هوشمند شهر یاسوج است جامعه آماری پژوهش حاضر را کلیه دانش آموزان دختر مقطع اول دبیرستان های نظری شهر یاسوج که در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ مشغول به تحصیل بودند که ۷۸۰ دانش اموز دختر را در بر می گرفت. در تحقیق حاضر با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای از بین ۶ دبیرستان هوشمند دخترانه نظری شهر یاسوج به تصادف دو مدرسه انتخاب و از این دو مدرسه کلاس ها به تصادف انتخاب شدند و ۱۰۰ دانش آموز دختر مقطع اول دبیرستان به عنوان نمونه انتخاب شد و با ۱۰۰ نفر از دانش آموزان دختر مدارس غیر هوشمند مقایسه شدند. جمع آوری داده ها با استفاده از پرسشنامه انگیزش پیشرفت، نگرش نسبت به مدرسه و تفکر تاملی انجام گردید و برای تجزیه و تحلیل داده ها علاوه بر شاخص های آمار توصیف، از آزمون مانووا، تحلیل کواریانس تک متغیری و t مستقل استفاده شد. داده ها با استفاده از نسخه ۲۱ نرم افزار spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج تحلیل نشان داد که بین دانش آموزان مدارس هوشمند و غیر هوشمند در متغیرهای انگیزش پیشرفت نگرش نسبت به مدرسه و تفکر تاملی تفاوت معنی داری وجود دارد. P<0/01 بنابراین دانش آموزانی که از مدارس هوشمند استفاده می کنند در مقایسه با دانش آموزان مدارس غیر هوشمند انگیزش پیشرفت، نگرش نسبت به مدرسه و تفکر تاملی مطلوب تر و بهتری برخوردارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.