بررسی عوامل موثر برتقویت نشاط سازمانی وانگیزش کارکنان وارائه راهکارهای افزایش آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر برتقویت نشاط سازمانی وانگیزش کارکنان وارائه راهکارهای افزایش آن دارای ۱۰۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر برتقویت نشاط سازمانی وانگیزش کارکنان وارائه راهکارهای افزایش آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی عوامل موثر برتقویت نشاط سازمانی وانگیزش کارکنان وارائه راهکارهای افزایش آن۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر برتقویت نشاط سازمانی وانگیزش کارکنان وارائه راهکارهای افزایش آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر برتقویت نشاط سازمانی وانگیزش کارکنان وارائه راهکارهای افزایش آن :

عنوان : بررسی عوامل موثر برتقویت نشاط سازمانی وانگیزش کارکنان وارائه راهکارهای افزایش آن

چکیده:

رضایت مندی شغلی و نشاط سازمانی از جمله عوامل موثر در کارآیی منابع انسانی سازمان‌ها است. ایجاد سازمان شاد که یکی از نیازهای استراتژیک برای موفقیت بلندمدت است، مستلزم رضایتمندی و نشاط منابع انسانی است. هدف از انجام این فایل بررسی عوامل موثر بر تقویت نشاط سازمانی و انگیزش کارکنان است. فایل حاضر از نوع کتابخانه ای بوده است. این فایل به بررسی وضعیت متغیرهای اعتماد به‌نفس، تعهد، فرهنگ، اعتقاد و باور، مشارکت درونی و برونی و تاثیر آن‌ها بر نشاط کارکنان پرداخته است. مقالات و مطالب از کتابخانه و اینترنت جمع آوری شدند که در ذیل به آنها در سه فصل اشاره می کنیم.

واژگان کلیدی:

نشاط ، انگیزش ، اعتماد به نفس ،تعهد و مدیریت ، فرهنگ ، فرهنگ سازمانی ،اعتقاد و باور ،مشارکت درونی و برونی، شکوفایی.

بررسی عوامل موثر برتقویت نشاط سازمانی وانگیزش کارکنان وارائه راهکارهای افزایش آن
فهرست مطالب:

بررسی عوامل موثر برتقویت نشاط سازمانی وانگیزش کارکنان وارائه راهکارهای افزایش آن
فهرست مطالب

چکیده: ‌ب

فصل اول: کلیات فایل

۱-۱- مقدمه. ۲

۱-۲- بیان مسئله. ۲

۱-۳- اهداف فایل: ۴

۱-۳-۱- هدف اصلی: ۴

۱-۳-۲- اهداف فرعی: ۴

۱-۴- اهمیت وضرورت انجام فایل.. ۵

۱-۵- چارچوب نظری… ۶

۱-۶- مدل فایل.. ۹

۱-۷- تعاریف مفهومی وعملیاتی متغیرها و واژه های کلیدی… ۱۰

۱-۷-۱- تعاریف مفهومی متغیرها ۱۰

۱-۷-۲- تعاریف عملیاتی متغیرها ۱۰

۱-۸- قلمرو فایل.. ۱۱

۱-۸-۱- قلمرو موضوعی فایل.. ۱۱

۱-۸-۲- قلمرو زمانی.. ۱۱

۱-۸-۳- قلمرو مکانی.. ۱۱

فصل دوم: ادبیات فایل

۲-۱- مقدمه. ۱۳

۲-۱-۱- رفتار سازمانی مثبت گرا ۱۳

۲-۱-۲- توسعه دیدگاه ها نسبت به سرمایه های ایجادکننده مزیت رقابتی.. ۱۴

۲-۲- مطالعات نظری… ۱۷

۲-۲-۱- مفاهیم نشاط و شادکامی.. ۱۷

۲-۲-۱-۱- خوشی، نشاط و شادکامی.. ۱۷

۲-۲-۱-۲- شادکامی ذهنی.. ۱۹

۲-۲-۱-۲-۱- شادکامی ذهنی بعنوان بنیادی ترین انگیزه انسانی.. ۲۰

۲-۲-۱-۳- تفاوت شادی با نشاط و شادکامی.. ۲۱

۲-۲-۱-۴- وی‍ژگی های افراد با نشاط… ۲۱

۲-۲-۲- نشاط و شادکامی در محیط کار. ۲۳

۲-۲-۲-۱- نکاتی راجع به نشاط و شادکامی در محیط کار. ۲۴

۲-۲-۲-۲- جریان مردم شاد. ۲۵

۲-۲-۲-۳- تفاوت بین نشاط در کار و رضایت شغلی.. ۲۶

۲-۲-۲-۴- ویژگی های کارکنان بانشاط در سازمان.. ۲۷

۲-۲-۲-۵- آثار شادکامی و نشاط در محیط کار. ۲۸

۲-۲-۲-۵-۱- ارتباط نشاط و عملکرد. ۳۰

۲-۲-۲-۵-۲- ارتباط بین نشاط و بهره وری… ۳۲

۲-۲-۲-۵-۳- ارتباط نشاط و موفقیت شغلی.. ۳۴

۲-۲-۲-۵-۴- رشد اقتصادی… ۳۵

۲-۲-۲-۵-۵- علاقه به کار. ۳۵

۲-۲-۲-۵-۶- افزایش سود. ۳۶

۲-۲-۲-۵-۷- افزایش تولید.. ۳۶

۲-۲-۲-۵-۸- بهبود توانایی تصمیم گیری… ۳۶

۲-۲-۲-۵-۹- افزایش رضایت مشتریان.. ۳۶

۲-۲-۲-۵-۱۰-کاهش غیبت(غیبتی که بر اثر بیماری می باشد). ۳۶

۲-۲-۲-۵-۱۱- انجام دادن کارها با اشتیاق بیشتر. ۳۶

۲-۲-۲-۵-۱۲- بهبود ارتباطات… ۳۷

۲-۲-۲-۵-۱۳- افزایش تعهد سازمانی.. ۳۷

۲-۲-۲-۵-۱۴- افزایش خلاقیت و نوآوری… ۳۷

‏2-2-2-5-15- تقویت کار تیمی.. ۳۷

۲-۲-۳- رویکرد های مرتبط با نشاط و شادکامی.. ۳۷

۲-۲-۳-۱- رویکرد آسیب شناختی.. ۳۷

۲-۲-۳-۲- رویکرد زیستی و فردی… ۳۸

۲-۲-۳-۳- رویکرد شناختی(عوامل موثر بر رضایت). ۳۸

۲-۳- عوامل موثر بر شادکامی و نشاط… ۳۸

۲-۳-۱- تئوری های مرتبط با عوامل موثر بر شادکامی و نشاط… ۳۸

۲-۳-۱-۱- تئوری اقتصادی پیرامون عوامل موثر بر نشاط و شادکامی.. ۳۸

۲-۳-۱-۲- تئوری های روانشناسی راجع به عوامل موثر بر نشاط و شادکامی.. ۳۹

۲-۳-۱-۲- ۱- تئوری نقطه ثابت…. ۳۹

۲-۳-۱-۲- ۲- نظریه مقایسه اجتماعی.. ۴۳

۲-۳-۱-۲-۳- نظریه سطح انطباق.. ۴۴

۲-۳-۱-۲- ۴- نظریه نشاط و خوشبختی واقعی.. ۴۵

۲-۳-۱-۲- ۵- نظریه بسط و ساخت (نشاط، خلاقیت و خود باروری). ۴۵

۲-۳-۲- عوامل موثر بر شادکامی و نشاط کارکنان.. ۴۶

۲-۳-۲-۱- عوامل محیطی موثر بر شادکامی و نشاط کارکنان.. ۴۶

۲-۳-۲-۱-۱- عدالت در محیط کار. ۴۶

‏2-3-2-1-2- علاقه به کار. ۴۸

۲-۳-۲-۱-۳- ساختار سازمان.. ۴۹

۲-۳-۲-۱-۴- سیستم های کاری با عملکرد بالا.. ۴۹

۲-۳-۲-۲- عوامل زمینه ای موثر بر شادکامی و نشاط کارکنان.. ۵۰

۲-۳-۲-۲-۱- اثر سن بر شادکامی.. ۵۰

۲-۳-۲-۲-۲- اثر جنسیت بر شادکامی.. ۵۰

۲-۳-۲-۲-۳- اثر سطح تحصیلات بر شادکامی.. ۵۱

۲-۳-۲-۳- عوامل روانی_ بهداشتی موثر بر شادکامی و نشاط کارکنان.. ۵۲

۲-۳-۲-۳-۱- شخصیت…. ۵۲

۲-۳-۲-۳-۲- سلامتی.. ۵۴

۲-۳-۲-۳-۳- وضعیت تاهل.. ۵۴

۲-۳-۲-۳-۴- اعتقادات مذهبی.. ۵۵

۲-۳-۲-۴- عوامل موثر بر نشاط در محیط کار از دیدگاه قرآن و عترت… ۵۶

۲-۳-۳- موانع نشاط در محیط کار. ۵۶

۲-۳-۳-۱- مدیران و سرپرستان ناکارآمد.. ۵۶

۲-۳-۳-۲- وجود افراد با نگرش منفی در سازمان و همکاران پر دردسر. ۵۷

۲-۳-۳-۳- ساعات کاری زیاد. ۵۷

۲-۳-۳-۴- استرس و تحلیل رفتگی.. ۵۸

۲-۳-۳-۵- تعارض در کار. ۵۸

۲-۳-۳-۶- بوروکراسی.. ۵۹

‏2-3-4- مدلهای مرتبط با نشاط در محیط کار. ۵۹

۲-۳-۴-۱- مدل سه بخشی برای ایجاد نشاط در محیط کار. ۶۰

۲-۳-۴-۱-۱- امنیت…. ۶۰

۲-۳-۴-۱-۲- مزایا ۶۰

۲-۳-۴-۱-۳- اختیار. ۶۰

۲-۳-۴-۲- مدل پرایس – جونز. ۶۱

۲-۳-۴-۲-۱- مشارکت…. ۶۲

۲-۳-۴-۲-۲- اعتقاد و باور. ۶۳

۲-۳-۴-۲-۳- فرهنگ….. ۶۳

۲-۳-۴-۲-۴- تعهد.. ۶۴

۲-۳-۴-۲-۵- اعتماد به نفس…. ۶۴

۲-۳-۴-۲-۶- افتخار، اطمینان و شناخت…. ۶۴

۲-۳-۴-۲-۷- شکوفایی.. ۶۵

۲-۳-۴-۳- مدل الکساندر کرولف برای نشاط در محیط کار. ۶۵

۲-۳-۴-۳-۱- مثبت اندیشی.. ۶۵

۲-۳-۴-۳-۲- یادگیری… ۶۷

۲-۳-۴-۳-۳- گشودگی به تجربه. ۶۹

‏2-3-4-3-4- مشارکت…. ۷۰

۲-۳-۴-۳-۵- معنا در کار. ۷۱

۲-۳-۴-۳-۶- تعامل مثبت با همکاران.. ۷۳

۲-۳-۵- توانمندیها و کاستیهای مدل های مرتبط با نشاط کارکنان.. ۷۳

۲-۴- پیشینه فایل.. ۷۶

۲-۴-۱- پیشینه فایلات داخلی.. ۷۶

۲-۴-۲- پیشینه فایلات خارجی.. ۷۶

فصل سوم: نتیجه‌گیری و پیشنهادها

۳-۱- مقدمه. ۸۳

۳-۲- پیشنهادات حاصل از نتایج فایل.. ۸۳

۳-۳- مشکلات و محدودیت های پیش روی فایل.. ۸۴

۳-۴- پیشنهادات برای فایلات آتی.. ۸۴

منابع و مآخذ.. ۸۵

منابع فارسی: ۸۵

منابع انگلیسی: ۸۸

Abstract………………………………………………………………………………………………………………………………………………89

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.