بررسی رابطه خود کار آمدی و تعهد سازمانی کارکنان با کیفیت خدمات آموزشی به دانشجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردبیل
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه خود کار آمدی و تعهد سازمانی کارکنان با کیفیت خدمات آموزشی به دانشجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردبیل دارای ۱۰۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه خود کار آمدی و تعهد سازمانی کارکنان با کیفیت خدمات آموزشی به دانشجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردبیل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بررسی رابطه خود کار آمدی و تعهد سازمانی کارکنان با کیفیت خدمات آموزشی به دانشجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردبیل۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه خود کار آمدی و تعهد سازمانی کارکنان با کیفیت خدمات آموزشی به دانشجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه خود کار آمدی و تعهد سازمانی کارکنان با کیفیت خدمات آموزشی به دانشجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردبیل :
کارشناسی ارشد(M.A.)
رشته: مدیریت آموزشی
بررسی رابطه خود کار آمدی و تعهد سازمانی کارکنان با کیفیت خدمات آموزشی
به دانشجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردبیل
چکیده :
این فایل با هدف «بررسی رابطه خود کار آمدی و تعهد سازمانی کارکنان با کیفیت خدمات آموزشی به دانشجویان» در کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردبیل انجام یافته است. روش فایل توصیفی از نوع همبستگی می باشد و با توجه به هدف فایل، از نوع کاربردی است. جامعه آماری کلیه کارکنان مدیریت شهرستان کمیته اردبیل(۵۶نفر) و همچنین دانشجویان تحت پوشش این نهاد(۷۰۳نفر) است. که به روش کل شماری ۵۶ نفر از کارکنان و همچنین ۵۶ دانشجو به جهت توازن با حجم کارکنان انتخاب شدند. در فایل حاضر از پرسشنامههای استاندارد خودکارآمدی شرر و همکارانش(۱۹۸۲)، پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مه یر(۱۹۹۷) و پرسشنامه استاندارد کیفیت خدمات سروکوال استفاده شده است و فرضیه های فایل با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیره آزمون شدند و نتایج فایل حاکی ازآن است که؛ بین خود کار آمدی و تعهد سازمانی کارکنان با کیفیت خدمات آموزشی رابطه معناداری وجود دارد و همچنین مولفه های میل به آغاز گری رفتار و میل به گسترش تلاش از قدرت تبیین بیشتری در پیش بینی کیفیت خدمات آموزشی برخوردار هستند. از سوی دیگر تعهد سازمانی کارکنان پیش بینی کننده خوبی برای ارائه کیفیت خدمات آموزشی می باشد و بالاخص با تقویت تعهد عاطفی و مستمر کارکنان در ارائه کیفیت خدمات آموزشی بیشتر به دانشجویان بهره وری بیشتر را ایجاد می نماید.
واژگان کلیدی: خود کار آمدی، تعهد سازمانی کارکنان ،کیفیت خدمات آموزشی، دانشجویان، کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره)
مقدمه:
هر سال عده زیادی از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد به جمع دانشجویان می پیوندند و با عنایت به اینکه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) به دلیل شرایط خاص حاکم بر جنبه های مختلف زندگی شان، وضعیت متفاوتی و منحصر به فردی نسبت به سایر دانشجویان دارند بیشتر نیاز به خدمات آموزشی و فرهنگی ویژه ای دارد. بنابراین تعیین شکاف کیفیت خدمت، و در پی آن اتخاذ استراتژی هایی برای رفع یا کاهش شکاف ، اولین گام اساسی در تدوین برنامه های ارتقای کیفیت، برای این قشر از دانشجویان محسوب می شود.
شایان ذکر است که عوامل بسیار زیادی می توانند در افزایش کیفیت خدمات دخیل باشند که در این فایل به بررسی خودکارآمدی و تعهد سازمانی به عنوان متغیرهای جدید پرداخته شده است. به عقیده بندورا(۱۹۹۲) داشتن دانش، مهارت ها و دستاوردهای قبلی، پیش بینی کننده های مناسبی برای عملکرد آینده افراد نیستند، بلکه باور انسان درباره توانایی های خود در انجام آنها بر چگونگی عملکرد او مؤثر است در واقع، خودکارآمدی به احساس شایستگی در کنترل داشتن بر محیط خود تأکید دارد و تقویت و توجه به ویژگی خودکارآمدی در عملکرد کارکنان، مستلزم شناسایی عوامل پیشایندی یا تعیین کننده آن میباشد.
بررسی رابطه خود کار آمدی و تعهد سازمانی کارکنان با کیفیت خدمات آموزشی به دانشجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردبیل
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات فایل
چکیده : ۱
۱-۱مقدمه: ۳
۱-۲ بیان مسأله ۴
۱-۳ اهمیت و ضرورت انجام فایل ۵
۱-۴ اهداف فایل ۶
۱-۵ فرضیات فایل: ۶
۱-۶ تعریف مفهومی و عملیاتی واژهها و اصطلاحات ۶
فصل دوم: ادبیات و پیشینه فایل
۲-۱ مقدمه: ۹
۲-۲ بخش اول: ۹
۲-۲-۱ خودکارآمدی ۹
۲-۲-۱-۱ تقسیم بندی خودکارآمدی ۱۱
۲-۲-۱-۲ قابلیت و اعتقاد به خودکارآمدی ۱۲
۲-۲-۱-۳-۱ تجربه های موفق: ۱۵
۲-۲-۱-۳-۲ تجربه های جانشینی: ۱۵
۲-۲-۱-۳-۳ ترغیبهای کلامی یا اجتماعی: ۱۶
۲-۲-۱-۳-۴ حالات عاطفی و فیزیولوژیک: ۱۷
۲-۲-۱-۵ ویژگیهای افرادخودکارآمد ۱۷
۲-۳ بخش دوم تعهد سازمانی ۱۸
۲-۳-۱تعاریف تعهد سازمانی ۱۸
۲-۳-۲مبانی نظری تعهد سازمانی: ۱۹
۲-۳-۲-۱ نظریات کلاسیک: ۲۰
۲-۳-۲-۲ نظریه معاصر تعهد سازمانی: ۲۱
۲-۳-۳ ابعاد تعهد سازمانی: ۲۱
۲-۳-۴ انواع تعهد سازمانی ۲۳
۲-۳-۴-۱ تعهد عاطفی: ۲۳
۲-۳-۴-۲ تعهد مستمر: ۲۳
۲-۳-۴-۳ تعهد هنجاری: ۲۳
۲-۳-۵ مدلهای تعهد سازمانی: ۲۴
۲-۳-۵-۱ مدل اریلی و چتمن: ۲۴
۲-۳-۵-۳ مدل آنجل و پری: ۲۶
۲-۳-۵-۴ مدل مایر و شورمن: ۲۷
۲-۳-۵-۵ مدل پنلی و گولد: ۲۷
۲-۳-۵-۶ مدل جاروس و همکاران ۲۸
۲-۳-۵-۷ مدل ماتیو و زاجاک: ۲۸
۲-۳-۵-۸ مدل پیشنهادی بالفور و وکسلر: ۲۹
۲-۳-۵-۹ مدل مودی و همکاران: ۲۹
۲-۳-۶ نتایج حاصل از تعهد سازمانی ۳۰
۲-۴بخش سوم : ۳۱
۲-۴-۱ کیفیت خدمات آموزشی ۳۱
۲-۴-۲سنجش کیفیت خدمات مدل سروکوال ۳۱
۲-۴-۳ واژه شناسی کیفیت ۳۵
۲-۴-۳-۱مفهوم کیفیت خدمات ۳۵
۲-۴-۴ ابعاد پنج گانه کیفیت خدمات در مدل سروکوال ۳۶
۲-۵-پیشینه فایل ۳۸
۲-۵-۱ فایلات داخلی: ۳۸
۲-۵-۲ فایلات خارجی: ۴۰
۲-۶ چارچوب نظری فایل ۴۲
فصل سوم: روش شناسی فایل
۳-۱ مقدمه: ۴۴
۳-۲ روش فایل: ۴۴
۳-۳ جامعه آماری: ۴۴
۳-۳ حجم نمونه و روش نمونهگیری: ۴۴
۳-۴ ابزار اندازه گیری : ۴۵
۳-۵ روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها: ۴۶
۳-۶ روای وپایایی پرسشنامه: ۴۶
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های فایل
۴-۱ مقدمه: ۴۸
۴ـ۲ـ داده های آمار توصیفی: ۴۹
۴-۳ داده های آمار استنباطی ۵۶
۴-۳-۱ بررسی فرضیه ها : ۵۶
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات فایل
۵-۱)مقدمه ۶۳
۵-۲)خلاصه یافته های فایل : ۶۳
۵-۳ بحث و بررسی یافته های حاصل از آزمون فرضیه های فایل ۶۴
۵-۴-۱)پیشنهادات کاربردی فایل: ۶۷
۵-۴-۲) پیشنهادات برای فایلگران آتی: ۶۹
۵-۵ محدودیت ها: ۶۹
بررسی رابطه خود کار آمدی و تعهد سازمانی کارکنان با کیفیت خدمات آموزشی به دانشجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردبیل
فهرست منابع ۷۰
پیوست ها ۷۶
بررسی رابطه خود کار آمدی و تعهد سازمانی کارکنان با کیفیت خدمات آموزشی به دانشجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردبیل
فهرست جداول
جدول ۲-۱ : پیامدهای مثبت تعهد سازمانی ۳۰
جدول ۲-۲: تلفیق و تلخیص ابعاد پنج گانه کیفیت خدمات(پاراسورمن و همکاران،۱۹۸۸) ۳۷
جدول ۳-۱: متغیرها و مولفه های فایل ۴۶
جدول(۴-۱) توزیع فراوانی جنسیت پاسخگویان ۴۹
جدول(۴-۲)توزیع فراوانی تحصیلات پاسخگویان ۵۰
جدول(۴-۳) توزیع فراوانی وضعیت تاهل پاسخگویان ۵۱
جدول(۴-۴) توزیع فراوانی سابقه شغلی پاسخگویان(کارکنان) ۵۲
جدول(۴-۵) توزیع فراوانی سن پاسخگویان(کارکنان) ۵۳
جدول(۴-۶)شاخص های توصیفی متغیرهای فایل ۵۴
جدول ۴-۷: آزمون کلموگروف- اسمیرونوف (بررسی نرمال بودن داده ها) ۵۵
جدول ۴-۸: آزمون ضریب همبستگی پیرسون ۵۶
جدول ۴-۱۰:آزمون همبستگی و تحلیل رگرسیون ۵۸
جدول(۴-۱۱) پیش بینی کیفیت خدمات آموزشی از روی مولفه های خودکارآمدی (میل به آغاز گری رفتار، ۵۹
جدول ۴-۱۲:آزمون همبستگی و تحلیل گرسیون ۶۰
جدول(۴-۱۳) پیش بینی کیفیت خدمات آموزشی از روی ابعاد تعهد سازمانی ۶۱
بررسی رابطه خود کار آمدی و تعهد سازمانی کارکنان با کیفیت خدمات آموزشی به دانشجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردبیل
فهرست نمودار و اشکال
شکل۲-۱ نظریه ی شناختی- اجتماعی(باندورا،۱۹۹۷) ۱۲
مدل ۲-۱ : مدل سه بخشی تعهد سازمانی(می یر و همکاران،۱۹۹۷). ۲۴
نمودار۲-۲ : عوامل ضروری، همبسته ها و تأثیرات انواع سه گانه تعهدسازمانی(مدل می یر و همکاران، ۲۰۰۲:۲۲) ۲۶
نمودار ۲-۳: فرا تحلیل ۲۰۰ فایل ماتیو و زاجاک(۱۹۹۰) ۲۹
نمودار ۲-۴: نتایج و عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی از نظر مودی و همکاران(۱۹۸۲) ۳۰
نمودار(۴-۱)جنسیت پاسخگویان ۴۹
نمودار(۴-۲) تحصیلات پاسخگویان ۵۰
نمودار(۴-۳) وضعیت تاهل پاسخگویان ۵۱
نمودار(۴-۴) سابقه شغلی پاسخگویان(کارکنان) ۵۲
نمودار(۴-۵) وضعیت سن کارکنان ۵۳
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.