بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ بهمن فروزنده)
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ بهمن فروزنده) دارای ۳۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ بهمن فروزنده) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ بهمن فروزنده)۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ بهمن فروزنده)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ بهمن فروزنده) :
بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ بهمن فروزنده)
عنوان: دانلود پاورپوینت بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ بهمن فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت
تعداد سالاید: ۳۲ اسلاید
کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی
در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل اول این کتاب با عنوان "بازاریابی؛
مدیریت رابطه سودمند با مشتری" در ۳۲ اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.