پاورپوینت نقش فناوری اطلاعات و کارآفرینی در توسعه مجمع خیرین


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل فشرده
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت نقش فناوری اطلاعات و کارآفرینی در توسعه مجمع خیرین دارای ۱۳۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت نقش فناوری اطلاعات و کارآفرینی در توسعه مجمع خیرین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاورپوینت نقش فناوری اطلاعات و کارآفرینی در توسعه مجمع خیرین۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت نقش فناوری اطلاعات و کارآفرینی در توسعه مجمع خیرین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت نقش فناوری اطلاعات و کارآفرینی در توسعه مجمع خیرین :

پنجره ی جو & هری = جوهری

نشانگرهای اقتصاد دانایی

•جواز امتیاز علمی( پنتت) داده شده به ساکنان(میلیون نفر)

• درآمد حاصل از حق امتیازات و مجوزهای علمی به ازای دلار برای هر یک هزار نفر

• تعداد بهره گیران از اینترنت در هر هزار نفر

نشانگرهای اقتصاد دانایی

•سهم صادرات فنّاوری عالی از کل صادرات صنعتی

صنایع فنّاوری عالی: به صنایعی گفته می شود که بیش از ۴ درصد از گردش مالی خود را صرف تحقیق و توسعه می‌کند.( فنّاوری ارتباطات و اطلّاعات، داروسازی)

صنایع فنّاوری متوسط: به صنایعی گفته می شود که بین ۱ الی ۴ درصد از گردش مالی خود را صرف تحقیق و توسعه می‌کند.( خودرو، شیمیایی)

چه عواملی دانایی را افزایش می دهد؟

•سرمایه انسانی

•فنّاوری ارتباطات و اطلّاعات

•شکل گیری فرایند نوآوری

•سرعت عمل در نوآوری

•تبدیل هر چه سریعتر ایده به محصول و خدمات

•عرضه آن نه در سطح محلی یا منطقه‌ای

بلکه در سطح جهانی

دیدگاه دانایی محور چه نوع دید گاهی است؟

• •دیدگاه نفتی:

•جذب اعتبارات از دولت

•استقرار صنایع

•اجرای پروژه های ملی

• •دیدگاه جدید:

•جذب سرمایه گذاران

•جذب گردشکر

• •دیدگاه آینده:

•جذب منابع انسانی

•جذب دانایی

•جذب فنّاوری

نگاه تاریخی به حکومت و شهروند
کنترل کامل شهروند (قبل از جنگ جهانی دوم)

کارکردهای بخش خدمات در اقتصاد

.۱سهولت (کار و زندگی)

۲افزایش بهره‌وری

۳سهولت دسترسی به اطلّاعات (شفافیت و عدالت)

۴تسریع فعالیت (از طریق شبکه‌سازی)

۵بهبود کیفیت

۶کاهش هزینه

۷افزایش رفاه

ویژگیها و الزامات بخش خدمات

•عدم نیاز به سرمایه‌گذاری بالا

•زمان بری کم

•خطرپذیری پایین

•تنوع زیاد

•نیازمند ساماندهی

•نیازمند نظارت و کنترل

•تنظیم قوانین و مقررات شفاف

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.