پاورپوینت نقش فناوری اطلاعات و کارآفرینی در توسعه مجمع خیرین
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت نقش فناوری اطلاعات و کارآفرینی در توسعه مجمع خیرین دارای ۱۳۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت نقش فناوری اطلاعات و کارآفرینی در توسعه مجمع خیرین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز پاورپوینت نقش فناوری اطلاعات و کارآفرینی در توسعه مجمع خیرین۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت نقش فناوری اطلاعات و کارآفرینی در توسعه مجمع خیرین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت نقش فناوری اطلاعات و کارآفرینی در توسعه مجمع خیرین :
پنجره ی جو & هری = جوهری
نشانگرهای اقتصاد دانایی
•جواز امتیاز علمی( پنتت) داده شده به ساکنان(میلیون نفر)
• درآمد حاصل از حق امتیازات و مجوزهای علمی به ازای دلار برای هر یک هزار نفر
• تعداد بهره گیران از اینترنت در هر هزار نفر
نشانگرهای اقتصاد دانایی
•سهم صادرات فنّاوری عالی از کل صادرات صنعتی
صنایع فنّاوری عالی: به صنایعی گفته می شود که بیش از ۴ درصد از گردش مالی خود را صرف تحقیق و توسعه میکند.( فنّاوری ارتباطات و اطلّاعات، داروسازی)
صنایع فنّاوری متوسط: به صنایعی گفته می شود که بین ۱ الی ۴ درصد از گردش مالی خود را صرف تحقیق و توسعه میکند.( خودرو، شیمیایی)
چه عواملی دانایی را افزایش می دهد؟
•سرمایه انسانی
•فنّاوری ارتباطات و اطلّاعات
•شکل گیری فرایند نوآوری
•سرعت عمل در نوآوری
•تبدیل هر چه سریعتر ایده به محصول و خدمات
•عرضه آن نه در سطح محلی یا منطقهای
بلکه در سطح جهانی
دیدگاه دانایی محور چه نوع دید گاهی است؟
• •دیدگاه نفتی:
•جذب اعتبارات از دولت
•استقرار صنایع
•اجرای پروژه های ملی
• •دیدگاه جدید:
•جذب سرمایه گذاران
•جذب گردشکر
• •دیدگاه آینده:
•جذب منابع انسانی
•جذب دانایی
•جذب فنّاوری
نگاه تاریخی به حکومت و شهروند
کنترل کامل شهروند (قبل از جنگ جهانی دوم)
…
کارکردهای بخش خدمات در اقتصاد
.۱سهولت (کار و زندگی)
۲افزایش بهرهوری
۳سهولت دسترسی به اطلّاعات (شفافیت و عدالت)
۴تسریع فعالیت (از طریق شبکهسازی)
۵بهبود کیفیت
۶کاهش هزینه
۷افزایش رفاه
ویژگیها و الزامات بخش خدمات
•عدم نیاز به سرمایهگذاری بالا
•زمان بری کم
•خطرپذیری پایین
•تنوع زیاد
•نیازمند ساماندهی
•نیازمند نظارت و کنترل
•تنظیم قوانین و مقررات شفاف
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.