مقاله کنترل نرخ بهینه سرویس دهی در یک مرکز خدماتی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کنترل نرخ بهینه سرویس دهی در یک مرکز خدماتی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کنترل نرخ بهینه سرویس دهی در یک مرکز خدماتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کنترل نرخ بهینه سرویس دهی در یک مرکز خدماتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کنترل نرخ بهینه سرویس دهی در یک مرکز خدماتی :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

این مقاله در زمینه کنترل نرخ بهینه سرویس دهی در یک محیط بـانکی اسـت . در ایـن محـیط فـرض مـی شـودکه نظـام سـرویس (First FCFS Come,First Served) است و مشتریان طی یک مرحله سرویس دهی می شوند . در این حالت ظرفیت بانک نامحدود اسـت و مسـئله انصـراف بـه چشم می خورد، یعنی وقتی صف طولانی باشد ممکن است مراجعین دلسرد شوند و مایل نباشند منتظر بمانند . در این مقاله، طرح یک سیسـتم سـرویس دهی بهینه ارائه می شود و هدف این است که تعدیل زمان انتظار متقاضی بر حسب ساختار ذاتی هزینه ها صورت پذیرد . با بدست آوردن هزینـه انتظـار می توان برای تعیین تعداد بهینه باجه های فعال و تعیین نرخ هایی که این باجه ها باید بر اساس آن راه اندازی شوند استفاده کرد . برای انجام این طـرح مورد نظر، از دو مدل تک سطحی و تشنجی دو سطحی استفاده می شود و سپس با یکدیگر مقایسه می شو ند، بنحوی که حداقل هزینه بدست می آیـد . بعلت بزرگ شدن حجم و زمان محاسبات، از برنامه کامپیوتری که به زبان پاسکال نوشته شده است برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.