مقاله سطح بلوغ مدیریت کیفیت فراگیر در سازمانها


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله سطح بلوغ مدیریت کیفیت فراگیر در سازمانها دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سطح بلوغ مدیریت کیفیت فراگیر در سازمانها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سطح بلوغ مدیریت کیفیت فراگیر در سازمانها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سطح بلوغ مدیریت کیفیت فراگیر در سازمانها :

تعداد صفحات:۱۸

چکیده:

مدیریت کیفیت فراگیر را می توان مجموعه ای از فرایندها و سیستم های مدیریتی تعریف کرد که هدفش کسب رضایت و شگفت زده ساختن مشتری می باشد.لذا مدیریت کیفیت فراگیر یک استراتژی خاص برای تغیی و تحول در یک محیطی است که الگوهای پذیرفته شده آن موضوعی برای چالش دائمی می باشد.
سوال اساسی این است که: اگر مدیریت کیفیت فراگیر، راهبردی است برای توسعه یک فرهنگ سازمانی که در آن کارکنان بتوانند چالش های محیطی را برآورده نمایند و فرصتهای تغییر و تحول را تشخیص دهند، چرا برخی از سازمانها با وجود اجرای مدیریت کیفیت فراگیر، هرگز به موفقیتی نائل نمی شوند؟ و چرا برخی از سازمانهایی که به برکت استفاده ازاین رویکرد به اوج و تعالی در کسب و کار رسید ه اند به ناگاه به کام نابودی کشانده می شوند؟
پاسخ این سوال و سوالات مشابه را باید در نحوه اجرای مدیریت کیفیت فراگیر جستجو نمود. به عبارت دیگر، حدی که سازمانها ، مدیریت کیفیت فراگیر را اقتباس کرده و به آن پایبند بوده اند، متفاوت می باشد لذا هر سازمان به تناسب عیار اجرای مدیریت کیفیت فراگیر و متعهد ساختن خود به آن، یا موقعیتی کسب نکرده و یا انیکه به شهرت جهانی رسیده است.
مطالعات و تحقیقات موجودحاکی از آن است چه تصورات و برداشتهای متنوعی از بهبود مستمر و مدیریت کیفیت فراگیر در سطح سازمانهای فعلی وجود دارد. در این مقاله سعی می شود سطوح ششگانه بکارگیری و اجرای مدیریت کیفیت فراگیر، توسط سازمانها در دنیای کسب و کار تشریح شود تا واحدهایی که داعیه اجرای مدیریت کیفیت فراگیر را دارند به ارزیابی تطبیقی خود پرداخته و بدین ترتیب به شناسایی نقاط ضعف خود در اجرای این رویکرد پرداخته و آنها را به عنوان بخشی از چالش همیشگی موجود دربهبود مستمرف مخاطب قرار دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.