پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها دارای ۴۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها :
پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها
پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها شامل ۴۱ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان علوم تربیتی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها
فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
تاریخچه رسانههای عمومی
در حدود ۱۶۰ سال قبل با منتشر شدن کاغذ اخبار به مدیریت میرزای شیرازی، ایران وارد جهان رسانهای شد و این در حالی است که در غرب این تاریخ به ۴۰۰ سال پیش برمیگردد.
خصوصیات یک رسانه:
رسانهها بستر و مجاری طبیعی تهیه و توزیع اطلاعات در جامعه برای شهروندان هستند و موجب میشوند که نیروهای اجتماعی ضمن وقوف و آگاهی به حقوق خویش، سهم خود را از قدرت طلب نمایند.
نگاهی اجمالی به تلاشهای در حال انجام در حوزه رسانههای منطقهای و جهانی، این واقعیت تلخ را آشکار میسازد که تقریباً تمامی رسانههای مسلط جهان اعم از مکتوب، صوتی و تصویری عملاً به ابزاری برای استکبار جهانی تبدیل گردیده اند؛ در جهت ترسیم سیاستهای بینالمللی و منطقهای و ترویج فرهنگ غربی و لیبرالیسم سکولاریسم و نفی تنوع فرهنگی و تشویق به تمرد از اصول و ارزشهای اسلامی و ملی.
پیدایش انواع رسانههای نوین، شیوه اطلاع رسانی را دگرگون کرده است. به طوری که رسانه در میان رویداد و مردم، مسیری مجازی ایجاد کرده و در مدلهای رسمی، نیمه رسمی یا غیر رسمی که بر خبرگزاریها و سایتهای رسمی، وبلاگها و سایتهای نسبتا معتبر دلالت دارد، ساز و کار خاصی برای امر اطلاع رسانی و اطلاعیابی تعریف کرده است. پیدایش و توسعه رسانههای غیر رسمی یا نیمه رسمی جهانی با عنوان وبلاگ نیز که روزانه بر تعداد آن ها افزوده میشود، تاثیر بسزایی بر امر اطلاع رسانی در مدلهای جدید با محوریت کاربر دارد. این مسئله حجم محتوای تولید شده را در جهان تا حد زیادی افزایش میدهد، از سویی دیگر میزان مشارکت اجتماعی کاربران را بیشتر کرده و به موازات آن آگاهی روزآمد کاربران را نیز ارتقاء میبخشد. در نتیجه ورود به عصر جامعه اطلاعاتی و تولد و گسترش رسانههای الکترونیکی و اینترنتی، مرز میان رویداد و مردم را باریکتر از قبل معرفی کرده است.
اهمیت کاربرد رسانهها:
۱- شکلدهی تجارب یادگیری دست اول و یا نزدیک به آن
۲- ایجاد انگیزه یادگیری و کمک به تداوم آن
۳- صرفه جویی در زمان آموزش
۴- ارتباط آسانتر و تفهیم بهتر
۵- شکلدهی یادگیری سریعتر ، عمیقتر و پایدارتر
۶- شکلدهی تجارب یادگیری ناممکن
و …
پاورپوینت انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها
فهرست مطالب
تاریخچه رسانههای عمومی
خصوصیات یک رسانه
اهمیت کاربرد رسانهها
کارکردهای رسانهها
توان آموزشی رسانهها
انواع رسانه های اموزشی
پایان
عنوان : انواع رسانه های آموزشی و طبقه بندی آن ها
فرمت : پاورپوینت
حجم : ۴۱۶ کیلوبایت
تعداد صفحات : ۴۱
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.