بررسی حسابداری مدیریت استراتژیک و حس سازی در شرکت چند ملیتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی حسابداری مدیریت استراتژیک و حس سازی در شرکت چند ملیتی دارای ۵۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی حسابداری مدیریت استراتژیک و حس سازی در شرکت چند ملیتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بررسی حسابداری مدیریت استراتژیک و حس سازی در شرکت چند ملیتی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی حسابداری مدیریت استراتژیک و حس سازی در شرکت چند ملیتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی حسابداری مدیریت استراتژیک و حس سازی در شرکت چند ملیتی :
بررسی حسابداری مدیریت استراتژیک و حس سازی در شرکت چند ملیتی
فرمت فایل: ورد – Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات:۵۵
چکیده : این مقاله ، حسابداری مدیریت استراتژیک را در شرکت بزرگ چندملیتی در آلمان را بررسی میکند ، بیشتر تحقیق قبل در زمینه SMA و به پایه بکار روی فنون حسابداری بستگی دارد . این مقاله بیشتر با چگونگی درک SMA و بکار رفتن آن سروکار دارد یافتههای اساسی تحقیق وابسته به پدیده اصلی حس سازی است این مقاله منظور از حس سازی و چگونگی بکارگیری مدیریت حسابداری به کمک ، فرآیند را در بر دارد تئوری پایدار حسابداری مدیریت استراتژیک و حس سازی توسعه می یابد ، حس سازی یک فرآیند اجتماعی اساسی است که حول تلاشهای عوامل سازمانی بر درک وضعیتهای گذشته ،حال و آینده ،تاکید دارند .حسابداران مدیریت بطور خودآگاه و ناخودآگاه فعالیتهای حس سازی را از طریق استراتژیهای ساختار سازی و هماهنگ سازی پیوند می دهند بطوریکه مفهوم سازی و تشکیل و تراز در بردارد حس سازی در مقوله بیرونی و درونی صورت می گیرد .
شرایط مداخله کننده که بر فعالیتهای حس سازی تاثیر دارند مجموعههایی از اطلاعات ، شناخت حرفهای و احساسی بازی هستند . دو مجموعه از نتایج حس سازی کشف شدند ؛ نتایج ایجاد و استراتژی و نتایج مدیریت حسابداری ، تمام این پدیدهها و عناصر بهم مرتبط در این مقاله بررسی تئوری رسمیSMA با بررسی تئوری پایدار درارتباط با چارچوبهای جامعتر پیشنهاد شدند .
مقدمه
این مقاله،حسابداری مدیریت استراتژیک در مجموعهی سازمانی را بررسی می کند . تحریک آن ، یک درک عمیق حسابداری مدیریت استراتژیک بصورت فعال دارد و ادارکی سازمان می باشد .
هدف این مقاله منسوب به درک ضروری ، تدارک دیدگاههایی از شرکت چند ملیتی در آلمان است . SMA بطور جامع با کاربرد سیستم مدیریت حسابداری در حمایت از تصمیمگیری استراتژیک تعریف میشود .
ماندگاری شرکتها در بازار های جهانی رقابتی امروزی بعضاً به کاربرد مدیریت حسابداری بستگی دارد که به ارزیابی موفق وضعیت های استراتژیک میانجامد . SMA می تواند این نقش را مهیا کند .
هدف تحقیق بررسی فنون SMA بصورت خاص نیست بلکه به دنبال درک محتوای مدیریت حسابداری از مجریان سازمانی است . اسکاپن و برویوچ گفتند که مقالات منتشره در ۱۰ سال قبل در زمینه تحقیق مدیریت حسابداری نشان میدهد که پچیدگیهای مدیریت در اصل روشهای تصمیمگیری سازمانی را در بیشتر متون در بر دارد آنها گفتند که بیشتر انتشارات بدنبال درک مجموعه سازمانی مدیریت حسابداری هستند و در انجام این کار ، این مطالعات ماهیت مدیریت حسابداری رادر بر نگرفته و نقش آن را برای بحث در بر ندارند . این تحقیق به دنبال مقوله خاصی با بررسی پیچیدگیهای مدیریت حسابداری استراتژیک در مجموعه سازمانی است .
بیشتر تحقیق قبلی در SMA بر این متمرکز بود که کدام فنون حسابداری در چه شرایطی بکار میروند، این مقاله بیشتر با درک SMA و استفاده از آن مربوط است . نقش اصلی این تحقیق درک آن از دیدگاه شرکت کنندگان و روشی است که در آن حسابداری بر ایجاد تصمیمات استراتژیک کامل ودر نهایت برای فنون مهم بکار میرود . پیداست که برای رسیدن به این حس سازی ، مجموعه متنوع از اطلاعات حسابداری با توجه به متن تصمیم بکار میروند این پیشنهاد میکند که تمرکز بر یک یا دو فنون خاص حسابداری به کمک در تصمیمگیری میتواند اطلاعات مرتبط را کاهش و به تصمیمگیری کم اثری بیانجامند . ترجیحاً حسابداران باید حتی الامکان اطلاعات جامعی را مهیا کنند . بعلاوه امید است که درک مفیدتر حسابداری از چگونگی بکار رفتن اطلاعات و رقابت استراتژیک ، به سیستمهای مفیدتر اجازه توسعه بدهد این مقاله با کشف محتوا و حس سازی و کمک به فرایند به کشف دلایل میپردازد .
این مقاله با تشریح بحث قبل در باب SMA و حس سازی سازمانی شروع می شود . در حفظ روش شناسی تئوری ، این بحث ارائه سابقه ای بر تحقیق فراتر از توسعه تئوری خاصی میپردازد . بررسی مختصر روش شناسی تئوری،روشهای بکار رفته و جزئیات تحقیق بعداً مهیا میشوند بخش اصلی این مقاله ، معرفی خود تئوری است این با استفاده از نسخه ساده شده استراتژی و مدل الگوی کابین است (۱۹۹۸)تئوری بنیادین در ارتباط با بحث تئوریک در این بخش بررسی میشود . این مقاله با بررسی نقشهای اصلی تحقیق و نتایج احتمال SMA برای تحقیق آتی نتیجه گیری میکند .
۲- بحث قبلی
۱-۲ مدیریت حسابداری استراتژیک
سالهای اخیر در جامعه دانشگاهی به SMA توجه بیشتری میشد این علاقه با تاکید ابتدایی بر تحقیق هنجاری شروع شد که بدنبال تحقیق جامعتر بود .
عمده نقشهای هنجاری بر SMA عناوینی برای اصول SMA مثل حسابداری رقیب و ثبت وضعیت رقابتی بودند مدیریت هزینه استراتژیک سرمایه گذاری استراتژیک و توسعه حسابداری معاصر با عنصر استراتژیک بصورت هزینه مبتنی بر فعالیت و کارت نشان متوازن بودند .
هر چند این اثر هنجاری به SMA منصوب است اما از باز خورد جدی رنج میبرد که در آن از چیزی که بواقع در سازمان روی دهد ،نامربوط است .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.