نقش عشق به برند در تبلیغات شفاهی و تمایلات رفتاری مشتریان موردمطالعه: فروشگاههای عرضه کننده تلفن همراه اپل در شهر تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش عشق به برند در تبلیغات شفاهی و تمایلات رفتاری مشتریان موردمطالعه: فروشگاههای عرضه کننده تلفن همراه اپل در شهر تهران دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش عشق به برند در تبلیغات شفاهی و تمایلات رفتاری مشتریان موردمطالعه: فروشگاههای عرضه کننده تلفن همراه اپل در شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش عشق به برند در تبلیغات شفاهی و تمایلات رفتاری مشتریان موردمطالعه: فروشگاههای عرضه کننده تلفن همراه اپل در شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش عشق به برند در تبلیغات شفاهی و تمایلات رفتاری مشتریان موردمطالعه: فروشگاههای عرضه کننده تلفن همراه اپل در شهر تهران :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
مطالعه حاضر، در حوزه مفاهیم پایهای بازاریابی و رفتار مصرفکننده و در چارچوب مسایل مطرحشده دربرندسازی و الگوهای خرید صورت پذیرفته است. هدف اصلی پژوهش، بررسی و مدلسازی ساختاری ارتباط بین عشق به برند و تبلیغات شفاهی بر تمایل به خرید است. به این منظور، کلیه مشتریانفروشگاههای عرضهکننده گوشی همراه اپل در شهر تهران بهعنوان جامعه آماری لحاظ و موردمطالعه قرارگرفتهاند. به لحاظ روششناسی، پژوهش از نوع پیمایشی کاربردی، مبتنی بر روشهای توصیفی – – همبستگی بوده و در قالب مدلسازی معادلات ساختاری )رگرسیونی( انجامشده است. دادههای موردنیاز،از طریق پرسشنامههای عشق به برند آلبرت و فلورنس ) ۲۰۱۴ (، تبلیغات شفاهی چوی و چوی ) ۲۰۱۴ ( و تمایل به خرید یانگ ) ۲۰۱۲ (، جمعآوری گردید. در بومیسازی این مقیاسها، ادبیات مفهومی ملحوظ شده و سوالات و عوامل استخراج، اعتباریابی و توزیع گردید. اعتبار محتوای عوامل احصاءشده با نظرخبرگان و اعتبار سازه نیز با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی و شاخص KMO تایید گردید. پایایی سنجه نیز به روش آلفای کرونباخ محاسبه و تایید شد. یافتههای پژوهش در نرمافزارهای آماری علوماجتماعی و روابط ساختاری خطی، تاییدکننده فرضیهها و الگوی پیشنهادی پژوهش بودند، به این معنی که اثرات پیشبینیشده بین متغیرهای پژوهش شامل عشق به برند، ، تبلیغات شفاهی و تمایل به خرید مورد تایید بوده و ابعاد نیز، تبیینکنندههای مناسبی از متغیرها بودهاند و درنتیجه روابط مفروض در مدلنیز بهطور معنیداری مورد تایید واقعشدهاند. سایر نتایج، حاکی از رتبه ابعاد و شاخصهای مطرحشده و نیز برازش و درجه تقریب مناسب مدل در جامعه موردمطالعه است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.