مطالعه و بررسی رضایت بر ابعاد وفاداری در موسسات آموزش عالی با رویکرد بازاریابی رابطه مند


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه و بررسی رضایت بر ابعاد وفاداری در موسسات آموزش عالی با رویکرد بازاریابی رابطه مند دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه و بررسی رضایت بر ابعاد وفاداری در موسسات آموزش عالی با رویکرد بازاریابی رابطه مند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه و بررسی رضایت بر ابعاد وفاداری در موسسات آموزش عالی با رویکرد بازاریابی رابطه مند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه و بررسی رضایت بر ابعاد وفاداری در موسسات آموزش عالی با رویکرد بازاریابی رابطه مند :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

استفاده از دانش نقش مهمی را در کشورهای توسعهیافته ایفا میکند بنابراین بسیار واضح است که موسساتی که به این امر میپردازند در ابتدا خود باید بدان پایبند باشند. در نظر گرفتن دانشجو به عنوان مشتری سبب ایجاد مزیت رقابتی و افزایش توان دانشگاه در جذب، حفظ و ارایه خدمات شایسته به مشتریانش میگردد.رویکرد بازاریابی رابطهمند بدین معنی است که مهمترین چیز در گرو ایجاد ارزش برای دانشجو است. ایجاد ارزش برای دانشجویان لازم است با نیازهای آنان منطبق باشد در نتیجه با بهکارگیری این رویکرد هدف نهایی بازاریابی رابطهمند که همان وفاداری است در دسترس خواهد بود. هدف این پژوهش بهکارگیری بازاریابیرابطهمند در راستای بهبود فعالیتهای موسسات آموزش عالی و بررسی رابطه مابین رضایت و ابعاد وفاداری دانشجو میباشد. به منظور شناسایی فاکتورهای کلیدی که منجر به ایجاد ارزش برای دانشجو و وفاداریدانشجو گردد پرسشنامه در میان دانشجویان پخش گردید و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. محرکهای وفاداری با استفاده از مدل معادلات ساختاری مورد تخمین قرار گرفتند. پژوهش پیش رو به دلیل آنکه از رهیافت بازاریابی رابطهمند جهت کاربرد آن در حوزه آموزش عالی در ایران استفاده مینماید و همزمان ابعادوفاداری را مورد توجه قرار میدهد در نوع خود مسبوق به سابقه نیست. پس از بررسی فرضیات یافتهها از آن حکایت دارد که رضایت پیشبینی کننده مثبت ابعاد وفاداری میباشد و بر وفاداری حمایت نسبت به وفاداری توصیه تاثیر بیشتری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.