شناسایی الگوی برندسازی کارآفرینانه در شرکت های کوچک ومتوسط مورد کاوی:صنعت پوشاک-ده برند برتر پوشاک برندایرانی درتهران و ۴ برند مطرح ایتالیا تحت لایسنس در ایران وایتالیا


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی الگوی برندسازی کارآفرینانه در شرکت های کوچک ومتوسط مورد کاوی:صنعت پوشاک-ده برند برتر پوشاک برندایرانی درتهران و ۴ برند مطرح ایتالیا تحت لایسنس در ایران وایتالیا دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی الگوی برندسازی کارآفرینانه در شرکت های کوچک ومتوسط مورد کاوی:صنعت پوشاک-ده برند برتر پوشاک برندایرانی درتهران و ۴ برند مطرح ایتالیا تحت لایسنس در ایران وایتالیا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی الگوی برندسازی کارآفرینانه در شرکت های کوچک ومتوسط مورد کاوی:صنعت پوشاک-ده برند برتر پوشاک برندایرانی درتهران و ۴ برند مطرح ایتالیا تحت لایسنس در ایران وایتالیا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی الگوی برندسازی کارآفرینانه در شرکت های کوچک ومتوسط مورد کاوی:صنعت پوشاک-ده برند برتر پوشاک برندایرانی درتهران و ۴ برند مطرح ایتالیا تحت لایسنس در ایران وایتالیا :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

ایجاد برندهای نیرومندکارآفرینانه توسط شرکتهای کوچک ومتوسط،با توجه به نقش مهمی که در اقتصاد کشورها ایفا میکنند ،از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با این حال این حوزه مطالعاتی تاکنون از سوی پژوهشگران مورد غفلت قرارگرفته شده است.درمطالعه حاضر به بررسی الگوی برندسازی کارافرینانه در شرکتهای کوچک ومتوسط فعال در صنعت پوشاک پرداخته شدهاست. رویکرد روش تحقیق در این پژوهش به صورت ،کیفی اکتشافی بوده وازنوع راهبرد مطالعه موردی مرکب میباشد.داده های مورد تحقیق از ۱۰ شرکت فعال در صنعت پوشاک با تولیدات پوشاک برند ایرانی ویک شرکت تحت لایسنس با عرضه سه برندپوشاک ایتالیایی وبه طورمستقیم از یک شرکت تولید پوشاک مردانهCornelianiاز طریق مصاحبه های عمیق که بر اساس پروتکل۵W1Hطراحی شده بود،تا نقطه ی اشباع داده ای ونظری وبا استفاده از کدگذاری داده های به دست آمده، مورد تحلیل قرار گرفته شدونتایج آن به صورت الگوی برندسازی در شرکتهای کوچک ومتوسط که دارای ۱۳ مقوله ، ۲۹ مولفه،و ۱۰۵ جزء میباشد بیان گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.