تاملی بر کیفیت خدمات در پرتو تعهد سازمانی و سرمایه فکری


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاملی بر کیفیت خدمات در پرتو تعهد سازمانی و سرمایه فکری دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاملی بر کیفیت خدمات در پرتو تعهد سازمانی و سرمایه فکری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاملی بر کیفیت خدمات در پرتو تعهد سازمانی و سرمایه فکری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاملی بر کیفیت خدمات در پرتو تعهد سازمانی و سرمایه فکری :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

شرکتهای آب و فاضلاب به واسطه رسالت سازمانی خود در جهت ارایه خدمات مرتبط به جامعه نقش قابل توجهی ایفا مینماید. از این رو بررسی عوامل موثر در ارتقاء کیفیت خدمات در این واحدها و بهرهبرداری ذینفعان اهمیت فراوانی دارد. با این رویکرد، پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش تعهد سازمانی و سرمایه فکری بر کیفیت خدمات انجام شد. تحقیق پیش رو از دیدهدف کاربردی است؛ و از نظر ماهیت و روش، پژوهشی توصیفی – پیمایشی از نوع همبستگی بهشمار میرود؛ برای جمعآوری دادههای مولفههای تحقیق از پرسشنامههای استاندارد بهره جسته شد. روش نمونهگیری در این تحقیق به صورت تصادفیساده میباشد. جامعهی آماری تحقیق ۹۵ نفر از کارکنان بخش خدمات شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرکهای غرب استان تهران میباشد که از طریق فرمول کوکران حجم نمونه ۷۶ نفر برآورد گردید. روایی ابزار سنجش با استفاده از روایی سازه وپایایی آن از طریق آلفای کرونباخ تایید شد. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل دادهها و مدلسازی معادلات ساختاری نشان داد که تعهد سازمانی و سرمایه فکری بر کیفیت خدمات تاثیر مثبت و معناداری دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.