بررسی رابطه سرمایه فکری و مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه مطالعه موردی: شرکتهای بیمه خصوصی و دولتی شهرستان رامهرمز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه سرمایه فکری و مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه مطالعه موردی: شرکتهای بیمه خصوصی و دولتی شهرستان رامهرمز دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه سرمایه فکری و مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه مطالعه موردی: شرکتهای بیمه خصوصی و دولتی شهرستان رامهرمز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه سرمایه فکری و مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه مطالعه موردی: شرکتهای بیمه خصوصی و دولتی شهرستان رامهرمز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه سرمایه فکری و مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه مطالعه موردی: شرکتهای بیمه خصوصی و دولتی شهرستان رامهرمز :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به منظور بررسی رابطه سرمایه فکری مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه انجام گرفته است . این تحقیق از نظر جهت گیری پژوهشی، کاربردی؛ از لحاظ میزان و درجه کنترل متغیرها، میدانی؛ از نظر زمانی، مقطعی و از لحاظ نحوه جمع آوری اطلاعات از نوع تحقیقات توصیفی می باشد.برای گردآوری داده ها از روش پیمایشی بهره گرفته شده است. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه کارکنان و مدیران شرکتهای بیمه خصوصی و دولتی شهر رامهرمز در سال ۱۳۹۵ است که برابر با آمار مذکور تعداد ۶۵ نفر است.، لذا کل جامعه آماری به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. ابزار جمع آوری اطلاعاتدو پرسشنامه استاندارد سرمایه فکری و پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که این پرسشنامه با استفاده از روایی محتوا و روایی صوری و همچنین بر اساس درک افراد در یک آزمون اولیه، مورد اصالحقرار گرفت. پایایی پرسشنامه نیز با بهره گیری از آزمون مقدماتی و محاسبه ضریب آلفای کرونباخ، % ۱۵ برآورد شد که پرسشنامه سرمایه فکری مقدار ۰/۷۶ و پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری۰/۹۱بدست آمد. این امر نشان گر پایایی مطلوب ابزار تحقیق می باشد. تجزیه و تحلیل داده ها نیز با استفاده از نرم انجام شد. برای تجزیه و تحلیل فرضیات از آمار توصیفی برای توصیف دموگرافیکSPSS افزار پاسخگویان و از آمار استنباطی )آزمونهای کلموگروف اسمیرنوف و آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن( جهت سنجش فرضیات تحقیق استفاده شد. همچنین از آزمون رتبه بتدی فریدمن جهت اولویت بندیی فکری و مدیریت ارتباط با مولفه های تحقیق استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که بین سرمایه مشتری در شرکتهای بیمه شهرستان رامهرمز رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین نتایج فرضیات فرعی نیز نشان دادند که بین هر سه مولفه سرمایه فکری )انسانی، ساختاری و رابطه ای( ومدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه شهرستان رامهرمز رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. نتایج آزمون فریدمن حاکی از آن بود که در میان مولفه های متغیر سرمایه فکر )سرمایه انسانی دارای رتبه اول( و در میان مولفه های متغیر مدیریت ارتباط با مشتری )رشد و ارتقاء مشتری دارای رتبه اول( بودند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.