مقاله بررسی تأثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان در افزایش خلاقیت و مؤلفههای سیالی، انعطافپذیری، ابتکار و بسط
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان در افزایش خلاقیت و مؤلفههای سیالی، انعطافپذیری، ابتکار و بسط دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان در افزایش خلاقیت و مؤلفههای سیالی، انعطافپذیری، ابتکار و بسط کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان در افزایش خلاقیت و مؤلفههای سیالی، انعطافپذیری، ابتکار و بسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان در افزایش خلاقیت و مؤلفههای سیالی، انعطافپذیری، ابتکار و بسط :
تعداد صفحات :۲۷
زمینه: بسیاری از پژوهشگران آموزش فلسفه را یکیازابزارهایاصلیپرورشمهارتهایتفکر انتقادی و خلاق در کودکان میدانند. هدف: هدف از پژوهش حاضر مقاله بررسی تأثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان در افزایش خلاقیت و مؤلفههای سیالی، انعطافپذیری، ابتکار و بسط در دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی مدارس منطقه ۵ شهر تهران بود. روش: برای انجام پژوهش از روش پسآزمون با گروه کنترل استفاده شد. به همین منظور، از بین دانشآموزان پایه پنجم تعداد ۱۰۰ دانشآموز پسر (چهار کلاس)انتخاب شد. دانشآموزان به مدت ۱۳ جلسه و در هر جلسه ۴۵ دقیقه (هفتهای یک جلسه) به شیوه حلقه کندوکاو شارپ لیپمن و داستانهای فکری فیلیپ کم، آموزش دیدند. پسازآن آزمون خلاقیت تصویری تورنس فرم ب اجرا گردید. یافتهها: نتایج آزمون مانووا حاکی از تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر مؤلفههای سیالی، انعطافپذیری و نمره کل خلاقیت و عدم تأثیر آن بر مؤلفههای ابتکار و بسط است. بحث و نتیجهگیری: با آموزش فلسفه به کودکان میتوان خلاقیت دانشآموزان را افزایش داد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.