بررسی رابطه بازاریابی داخلی با کیفیت خدمات و رضایت مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بازاریابی داخلی با کیفیت خدمات و رضایت مشتری دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بازاریابی داخلی با کیفیت خدمات و رضایت مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بازاریابی داخلی با کیفیت خدمات و رضایت مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بازاریابی داخلی با کیفیت خدمات و رضایت مشتری :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر تعیین رابطه بازاریابی داخلی با کیفیت خدمات کارکنان و رضایت مشتریان است . جامعه آماری مطالعه شامل کلیه کارکنان ) ۰۵۱ نفر( بانک مسکن استان زنجان بود . جهت انجام پژوهش ۱۵۰ نفر از کارکنان بانک به روش سرشماری و ۳۸۴ نفر از مشتریان بانک با استفاده از فرمول کوکران برای جامعه محدود به روش در دسترس انتخاب شدند و بهپرسشنامه های بازاریابی داخلی ،کیفیت خدمات و رضایت مشتری پاسخ دادند . برای تجزیه و تحلیل داده ها از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد . نتایج نشان داد که بین مولفه های بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات رابطه مثبت ومعناداری وجود دارد. و بین کیفیت خدمات کارکنان و رضایت مشتریان نیز رابطه مثبت ومعناداری وجود دارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.