بررسی تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان CRM :بانقش میانجی عوامل سازمانی در شعب بانک های ملی و صادرات شهرستان امیدیه، آغاجاری و میان کوه


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
16 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان CRM :بانقش میانجی عوامل سازمانی در شعب بانک های ملی و صادرات شهرستان امیدیه، آغاجاری و میان کوه دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان CRM :بانقش میانجی عوامل سازمانی در شعب بانک های ملی و صادرات شهرستان امیدیه، آغاجاری و میان کوه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان CRM :بانقش میانجی عوامل سازمانی در شعب بانک های ملی و صادرات شهرستان امیدیه، آغاجاری و میان کوه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان CRM :بانقش میانجی عوامل سازمانی در شعب بانک های ملی و صادرات شهرستان امیدیه، آغاجاری و میان کوه :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی عوامل سازمانی انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش بانک های صادرات و ملی شهرستان امیدیه، آغاجاری و میان کوه می باشد که شامل ۳ بانک صادرات و ۵ بانک ملی در امیدیه، ۱ بانک صادرات و ۱ بانک ملی در آغاجاری ومیان کوه می باشد. با استفاده از نمونه گیری تصادفی ساده و جدول کرجسی و مورگان حجم نمونه هر کدام از بانک های تعیین شده است. روش پژوهش حاضر بر اساس هدف، کاربردی و بر حسب نحوه گردآوری دادهها از نوع تحقیقات توصیفی به شمار میآید، و از حیث ارتیاط بین متغیرهای تحقیق از نوع علی و بهطور مشخص مبتنی بر مدلیابی معادلات ساختاری است. به منظور سنجش متغیرهای تحقیق نیز ازپرسشنامه و روشهای تجزیه و تحلیل آماری با استفاده از نرم افزارSPSS. 18وLISREL.8.5 بهره گرفته شده است. نتایج تجزیه و تحلیل پرسشنامه نشان داد که مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی عوامل سازمانی تاثیر مثبت و معناداری دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.