بررسی تاثیر برند فردی بر توسعه برند سازمانی مطالعه موردی : شعبات مرکزی بانک ملت


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر برند فردی بر توسعه برند سازمانی مطالعه موردی : شعبات مرکزی بانک ملت دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر برند فردی بر توسعه برند سازمانی مطالعه موردی : شعبات مرکزی بانک ملت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر برند فردی بر توسعه برند سازمانی مطالعه موردی : شعبات مرکزی بانک ملت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر برند فردی بر توسعه برند سازمانی مطالعه موردی : شعبات مرکزی بانک ملت :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی رابطه برند فردی و برند سازمانی در شعبات بانک ملت انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش را تمامی مدیران و کارکنان شاغل در بانک ملت شهر تهران تشکیل میدهد. بر اساس جدول کرجسی و مورگان، حجم نمونه ۵۰۲ نفر تعیین شد. و نمونه گیری نیز به روش تصادفی ساده انجام گرفت. این پژوهش به روش توصیفی از نوع همبستگی اجرا شد و جمع آوری داده ها به کمک پرسشنامه انجام گرفت. برای سنجش پرسشنامه ها از مقیاس طیف لیکرت استفاده شد. روایی ابزار تحقیق با استفاده نظرجمعی از صاحب نظران و متخصصان مورد تایید قرار گرفت و پایایی برند شخصی ۰/۸۰۵وبرند۰/۸۷۰تایید شد. داده ها نیز با بهره مندی از مدل معادلات ساختاری تحلیل شدند. نتایج حاکی از آن است که ابعاد برند شخصی)دانش برند، نگرش به برند و مهارتهای فردی( با برند سازمانی رابطه معناداری دارد. این در حالی است که رابطه نگرش به برند با برند سازمانی نسبت به سایر عوامل بیشتر بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.