بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر چابکی سازمانی در مدیریت تدارکات و امور کالا شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر چابکی سازمانی در مدیریت تدارکات و امور کالا شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر چابکی سازمانی در مدیریت تدارکات و امور کالا شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر چابکی سازمانی در مدیریت تدارکات و امور کالا شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر چابکی سازمانی در مدیریت تدارکات و امور کالا شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب :

تعداد صفحات :۲۸

چکیده مقاله:

موضوع این تحقیق عبارت است از ،بررسی تاثیربازاریابی الکترونیکی بر چابکی سازمانی مدیریت تدارکات وامورکالای شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب .تحقیق حاضر برای پاسخ به سوالات تحقیق نیاز به اطلاعات در مورد وضعیت فعلی موضوع مورد مطالعه دارد که از قبل موجود نیست. بنابراین، این تحقیق مبتنی بر اطلاعات اولیه است که بهصورتپیمایشی تهیه، تدوین ،تولید و جمع آوری می شود. پژوهش حاضر، از لحاظ ماهیت مساله و هدف تحقیق کاربردی و از لحاظ روش اجرایی توصیفی- پیمایشی محسوب می شود .. برای گرد اوری داده ها از روش مطالعات کتابخانهای وتحقیقات میدانی استفاده گردید .ابزار گردآوری داده ها عبارت بود از پرسشنامه استاندارد بازاریابی الکترونیک و پرسشنامه استاندارد چابکی سازمانی.مقدار پایایی به کمک آلفای کرانباخ ۰/۹۰ به دست آمد.وروایی ابزار تحقیق به کمک خبرگان ،استاد راهنما و تحلیل عاملی به دست آمد .جامعه آماری تحقیق حاضر مدیران و کارشناسان مستقر در مدیریت تدارکاتو امور کالا شرکت ملی مناطق نفتخیز میباشد. در این تحقیق به روش نمونهگیری تصادفی از تعدادی از مدیران و کارشناسان نمونهگیری شده است. کل تعداد نمونهها با توجه به جدول کرجسای مورگان و کهن به دست امد که تعداد انها۵۸۳ نفر مشخص شد . این تحقیق دارای یک فرضیه اصلی و دو فرضیه فرعی بود . برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی استفاده شده است . نرم افزار مورد استفاده اس پی اس اس و لیزرل بوده است .پس از تجزیه وتحلیل داده ها نتیجه گرفته شد که ، تاثیربازاریابی الکترونیکی بر چابکی سازمانی مدیریت تدارکات وامورکالای شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب تاثیر مثبت و معنی داری دارد . از این رو ، بالا بردن سرعت پاسخگویی به فرصتهاو تهدیدات.افزایش قابلیت بالای ساختار کنونی در تطبیق سازگاری با تغییرات ،برای این کار برگزاری جلسات آموزشی و کارگاهها مطلوب است . افزایش کارایی و موثر بودن فرایندهای کاری.پیشنهاد گردید .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.