ارزیابی وضعیت فرآیندهای مدیریت دانش در آموزش و پرورش شهر تهران و ارایه راهکارهایی برای بهبود آن


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی وضعیت فرآیندهای مدیریت دانش در آموزش و پرورش شهر تهران و ارایه راهکارهایی برای بهبود آن دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی وضعیت فرآیندهای مدیریت دانش در آموزش و پرورش شهر تهران و ارایه راهکارهایی برای بهبود آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی وضعیت فرآیندهای مدیریت دانش در آموزش و پرورش شهر تهران و ارایه راهکارهایی برای بهبود آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی وضعیت فرآیندهای مدیریت دانش در آموزش و پرورش شهر تهران و ارایه راهکارهایی برای بهبود آن :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

با توجه به تاثیر غیر قابل انکار مدیریتدانش در کسب مزیت رقابتی سازمانها، ارزیابی مدیریتدانش از مشخصه های کلیدی آن است. روشهای ارزیابی متعددی وجود دارد، ولی در این پژوهش هدف، ارزیابی فرآیندهای مدیریتدانش با استفاده از روشهای متداول نیست بلکه ارزیابی با تعیین شاخصهایی است کهبتواند فرآیندهای مدیریتدانش را جهت استخراج نتایج و اثرات بکارگیری این فرآیندها در سازمان مورد بررسی قرار دهد، زیرا این عقیده وجود دارد که بازبینی سیستم های مدیریتدانش و ارزشیابی از برنامه هایآموزشی به طور مستمر و مداوم به منظور اصلاح، ترمیم و مهندسی مجدد یک ضرورت است.پژوهش حاضر با توجه به اهداف آن کاربردی و روش تحقیق از لحاظ نحوه گردآوری داده ها، روش توصیفی پیمایشی می باشد. در این پژوهش از پرسشنامه محققساخت استفاده گردیده است. به همین – منظور یک نمونه ۸۰ نفره از جامعهی حدود ۳۰۰ نفری از افراد مشغول به خدمت در حوزه فناوری-اطلاعات سازمان آموزش و پرورش در تهران مورد سنجش قرار گرفته است. پس از گردآوری اطلاعات، میزان بکارگیری هر یک از فرآیندهای مدیریتدانش در این سازمان مورد ارزیابی قرار گرفته و نتایجحاصل با استفاده از آزمونهای آماری تحلیل گشته است. نتایج پژوهش حاضر حاکی از این است که فرآیندهایمدیریتدانش در آموزش و پرورش تهران در وضعیت مناسبی قرار ندارد و می توان به وجود شکاف بین وضع موجود و مطلوب در این سازمان پی برد. بر اساس یافتههای این پژوهش و در راستای بهبود وضعیت مدیریتدانش، پیادهسازی کلیه ابعاد مدیریتدانش به طور صحیح باید در اولویت قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.