تاثیر سامانه اطلاع رسانی متمرکز در افزایش ارتباطات مشتریان و کارمندان (مورد مطالعاتی: موسسه اعتباری ثامن)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر سامانه اطلاع رسانی متمرکز در افزایش ارتباطات مشتریان و کارمندان (مورد مطالعاتی: موسسه اعتباری ثامن) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر سامانه اطلاع رسانی متمرکز در افزایش ارتباطات مشتریان و کارمندان (مورد مطالعاتی: موسسه اعتباری ثامن)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر سامانه اطلاع رسانی متمرکز در افزایش ارتباطات مشتریان و کارمندان (مورد مطالعاتی: موسسه اعتباری ثامن)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر سامانه اطلاع رسانی متمرکز در افزایش ارتباطات مشتریان و کارمندان (مورد مطالعاتی: موسسه اعتباری ثامن) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

با افزایش رقابت روزافزون بین بانک ها و موسسات مالی در جذب سرمایه، بانک ها تلاش بیشتری می کنند تا ارتباطات خود با مشتریان را تقویت کرده و مشتریان جدیدی جذب نمایند. این قضیه به ویژه در سطح شعب که نقطه اصلی تماس بانک ها با مشتریان است، حایز اهمیت است. به صورت سنتی، بانک ها خدمات خود را در قالب رسانه های چاپ شده نظیر کاتالوگ و بروشور به مشتریان ارایه می کنند. استفاده از سیستم های نوین دیجیتال اطلاع رسانی متمرکز، باعث می شود که این اطلاع رسانی پویاتر، بهینه تر و در لحظه باشد. مشتریان هم علاقه بیشتری به مشاهده محتوای به روز، به ویژه در زمانی که درصف انتظار هستند، دارند. معمولا مشتریان در صف انتظار خسته و کسل می شوند و به دلیل آنکه چیزی برای منحرف کردن ذهنشان وجود ندارد، پیش از آنکه تراکنشی در بانک برای آنها ثبت شود، نارضایتی در درون آنها شکل می گیرد. در این مقاله، به بررسی اثرات راه اندازی سامانه اطلاع رسانی متمرکز سفیر در شعب موسسه اعتباری ثامن پرداخته شده است. در این پژوهش، میزان افزایش ارتباطات و تعاملات بین مشتریان و کارمندان پس از راه اندازی این سامانه بررسی شده است. همچنین، ارزیابی دقیقی از میزان افزایش توجه مشتریان به محتواهای ارایه شده در نمایشگرهای شعب و همچنین تاثیر این تبلیغات بر آشنایی مشتریان با خدمات جدید بانکی و در کل افزایش رضایتمندی مشتریان ارایه شده است. لازم به ذکر است که این سامانه قابل استفاده در سایر موسسات و شرکت ها نیز می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.