نقش رسانه با تاکید بر تلویزیون در توسعه کارآفرینی فرهنگی در بین شهروندان شهر اصفهان (مطالعه موردی خوراسگان)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش رسانه با تاکید بر تلویزیون در توسعه کارآفرینی فرهنگی در بین شهروندان شهر اصفهان (مطالعه موردی خوراسگان) دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش رسانه با تاکید بر تلویزیون در توسعه کارآفرینی فرهنگی در بین شهروندان شهر اصفهان (مطالعه موردی خوراسگان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش رسانه با تاکید بر تلویزیون در توسعه کارآفرینی فرهنگی در بین شهروندان شهر اصفهان (مطالعه موردی خوراسگان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش رسانه با تاکید بر تلویزیون در توسعه کارآفرینی فرهنگی در بین شهروندان شهر اصفهان (مطالعه موردی خوراسگان) :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی نقش رسانه ها با تاکید بر تلویزیون بر توسعه کارآفرینی فرهنگی در میان شهروندان منطقه خوراسگان بود. جامعه پژوهش را کلیه شهروندان این منطقه به تعداد ۱۱۶۰۰۰ نفر تشکیل دادند. روش پژوهش توصیفی ±پیمایشیبود. از این میان تعداد ۳۸۲ نفر به عنوان حجم نمونه از طریق فرمول کوکران محاسبه و به روش تصادفی ساده انتخاب گردید. ابزار پژوهشپرسشنامه محقق ساخته در ۵ بعد میراث فرهنگی، عرضه و تولید محصولات فرهنگی و گردشگری فرهنگی بود. روایی صوری، محتوایی و سازه ابزار تایید شد. پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ ۸۹/۰ برآورد گردید. نتایج نشان داد نقش رسانه ها با تاکید بر تلویزیون بر توسعه کارآفرینی فرهنگی در میان شهروندان منطقه خوراسگان ۹۰/۲ و در سطح متوسط بود. یافته ها همچنین نشان داد میانگین نقش تلویزیون بر میراث فرهنگی(۹۸/۲ ، (عرضه محصولات فرهنگی(۸۱/۲ ،(خلاقیت و نوآوری(۹۷/۲ ،(گردشگری(۹۶/۲ ،(تولید محصولات(۷۹/۲ (کمتر از سطح متوسط بود. یافته ها همچنین حاکی از آن بود که نقش تلویزیون بر ابعاد توسعه کارآفرینی در بعد میراث فرهنگی با میانگین (۳۵/۳ (بالاترین و بعد عرضه محصولات فرهنگی و تولید محصولات فرهنگی با میانگین (۶۱/۲ (پایین ترین رتبه را به خود اختصاص داده است. نتایج همچنین نشان داد بین نقش رسانه ها با تاکید بر تلویزیون بر ابعاد توسعه کارآفرینی بر حسب متغیرهای سن، مدرک تحصیلی، شغل تفاوت معنی دار وجود داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.