بررسی میزان تحقق اهداف تدریس فعال و سنتی در بین دانش آموزان از نظر دکتر شکوهی و سایر دانشمندان روانشناسی رشد


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان تحقق اهداف تدریس فعال و سنتی در بین دانش آموزان از نظر دکتر شکوهی و سایر دانشمندان روانشناسی رشد دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان تحقق اهداف تدریس فعال و سنتی در بین دانش آموزان از نظر دکتر شکوهی و سایر دانشمندان روانشناسی رشد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان تحقق اهداف تدریس فعال و سنتی در بین دانش آموزان از نظر دکتر شکوهی و سایر دانشمندان روانشناسی رشد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان تحقق اهداف تدریس فعال و سنتی در بین دانش آموزان از نظر دکتر شکوهی و سایر دانشمندان روانشناسی رشد :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

مقاله حاضر به بررسی میزان تحقق اهداف روشهای تدریس فعال و سنتی در بین دانشآموزان از نظر اندیشههای دانشمندان روانشناسی رشد مبتنی بر دیدگاههای رشد دکتر شکوهی، پیاژه و برونر میپردازد. روش مورد استفاده در این پژوهش، تحلیل اسنادی و کتابخانهای بوده بهمین منظور کلیه منابع و مراجع موجود و مرتبط با آراء و اندیشههای دانشمندان مورد نظر بررسی شده است. هدف از این پژوهش یادآوری و معرفی این دو شیوه تدریس به صورت مختصر و منسجم، بررسی و شرح روشهای تدریس فعال و سنتی، و اینکه کدام یک از روشهای تدریس در بین دانش آموزان کارایی بیشتری دارد، می باشد. نتایج تحقیق از این قرار است که: پیاژه روشهای تدریس فعال را بهترین روش برای شکوفایی شخصیت دانش -آموزان میداند و در این زمینه با انتقاد از مدارس قدیم میگوید: در این مدارس به روابط اجتماعی پایبند نبودند و جز رابطه معلم با یکایک دانش -آموزان، آن هم به عنوان حاکم مطلقی که تمام حقایق فکری و خلاقی را در تصرف دارد، به چیز دیگری اهمیت نمی دادند و به عقیده برونر ، آموزش یک موضوع برای این نیست که در وجود دانشآموز کتابخانهی زندهی کوچکی از ان موضوع درست کنیم، بلکه برای این است که دانشآموز برای خود تفکری منطقی بیابد و موضوعات را مانند یک موزخ بررسی کند و در جریان کسب دانش شرکت داشته باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.