نظام جبران خدمات منابع انسانی بر مبنای حق السعی در شرکت های تولیدی نوپا (شاهد تجربی: مرکز رشد واحدهای فن آوری دانش بنیان دانشگاه مازندران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نظام جبران خدمات منابع انسانی بر مبنای حق السعی در شرکت های تولیدی نوپا (شاهد تجربی: مرکز رشد واحدهای فن آوری دانش بنیان دانشگاه مازندران) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نظام جبران خدمات منابع انسانی بر مبنای حق السعی در شرکت های تولیدی نوپا (شاهد تجربی: مرکز رشد واحدهای فن آوری دانش بنیان دانشگاه مازندران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نظام جبران خدمات منابع انسانی بر مبنای حق السعی در شرکت های تولیدی نوپا (شاهد تجربی: مرکز رشد واحدهای فن آوری دانش بنیان دانشگاه مازندران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نظام جبران خدمات منابع انسانی بر مبنای حق السعی در شرکت های تولیدی نوپا (شاهد تجربی: مرکز رشد واحدهای فن آوری دانش بنیان دانشگاه مازندران) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

نظام جبران خدمات بر مبنای حق السعی به معنای مشارکت کارکنان در سود دریافتی شرکت می باشد. به گونه ای که افراد براساس میزان تلاشی که در تولید محصول انجام داده اند و میزان تاثیرشان در آن از سود نهایی بهره ببرند. این سیستم براساس درخواست کارفرمایان به منظور تشویق کارگران می باشد که علاوه بر دستمزد خود در سود کارخانه نیز به نسبتی شریک باشند و از این محل اضافه درآمدی داشته باشند. اهمیت آن در شرکت های نوپا که با محدودیت های زیادی در عرصه تولید مواجه هستند و باید تلاش بیشتری را برای ارایه شایستگی های بارز خود انجام دهند، به طبع بیشتر است. در مقاله حاضر ضمن بررسی این نظام در شرکت های نوپای مرکز رشد واحدهای فناوری دانش بنیان دانشگاه مازندران به استخراج مزایای جذب افراد بر اساس شایستگی سالاری، به روز شدن متخصصان، افزایش سرعت عمل و کیفیت کار، کاهش هزینه های تولید از طریق مشارکت، افزایش میزان صمیمیت و کاهش هزینه های سرپرستی، جذب افراد شایسته بعد از آموزش های بالینی، حفظ اطلاعات در داخل شرکت و عدم خروج آن برای رقیبان و افزایش زمان موثر کار برای سیستم فوق پرداخته شد . در پایان نتیجه گیری شد که این نظام جبران خدمات در شرکت های نوپا که با محدودیت های زیادی برای فعالیت مواجه هستند روشی کارا محسوب می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.