مقاله بررسی تاثیر ارزش ویژه نام و نشان تجای بر نگرش مشتریان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی بانک کشاورزی استان مازندران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیر ارزش ویژه نام و نشان تجای بر نگرش مشتریان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی بانک کشاورزی استان مازندران) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر ارزش ویژه نام و نشان تجای بر نگرش مشتریان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی بانک کشاورزی استان مازندران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر ارزش ویژه نام و نشان تجای بر نگرش مشتریان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی بانک کشاورزی استان مازندران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر ارزش ویژه نام و نشان تجای بر نگرش مشتریان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی بانک کشاورزی استان مازندران) :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
تحقیق حاضر به بررسی تاثیر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر نگرش مشتریان در صنعت بانکداری می پردازد. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل مشتریان فعال بانک کشاورزی استان مازندران می باشد و با انتخابتعدادی شعب مرکزی به عنوان نمونه تحقیق، تعداد ۴۰۰ پرسشنامه در بین اعضای نمونه توزیع شد. تحقیق حاضر مبتنی بر مدل آکر می باشد که تاثیر ۴ بعداین مدل به نام های وفاداری به نام و نشان تجاری، آگاهی ازنام و نشان تجاری، تداعی گرهای نام و نشان تجاری، کیفیت ادراک شده بر نگرش مشتریان بانک سنجیده می شود .براساس این ۴ بعد یک فرضیه اصلی و ۴ فرضیه فرعی تهیه گردید . نتایج بدست آمده از نرم افزارspssوlisrel حاکی از آن است که هر ۴ بعد مدل آکر بر روی نگرش مشتریان تاثیر معناداری دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.