تاثیر پیاده سازی نظام مدیریت کیفیت جامع بر رضایت خدمات گیرندگان (اورژانس بیمارستان نمازی شیراز)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر پیاده سازی نظام مدیریت کیفیت جامع بر رضایت خدمات گیرندگان (اورژانس بیمارستان نمازی شیراز) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر پیاده سازی نظام مدیریت کیفیت جامع بر رضایت خدمات گیرندگان (اورژانس بیمارستان نمازی شیراز) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر پیاده سازی نظام مدیریت کیفیت جامع بر رضایت خدمات گیرندگان (اورژانس بیمارستان نمازی شیراز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر پیاده سازی نظام مدیریت کیفیت جامع بر رضایت خدمات گیرندگان (اورژانس بیمارستان نمازی شیراز) :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
در عصر حاضر رضایت مشتری به عنوان معیاری مهم برای سنجش کیفیت در سازمان های تولیدی و خدماتی قلمداد می گردد. اهمیت مشتری و رضایت وی، به رقابت بسیار شدید و تنگاتنگ این عصر برمی گردد. مدیریت کیفیت جامع به عنوان موفق ترین فلسفه ی مدیریتی در پاسخ گویی به انتظارات مشتریان است که هدف اصلی آن مشتریان(اعم از داخلی و خارجی) سازمان است.هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیربکارگیری نظام مدیریت کیفیت جامع بر رضایت خدمت گیرندگان در بیمارستان نمازی شیراز است، که به روش پیمایشی-علی همبستگی صورت پذیرفته است. داده های تحقیق از طریق پرسشنامه محقق ساخته ، از ۱۵۶ نفر از خدمات گیرندگان بیمارستان نمازی شیراز با روش نمونه گیری (نظام مند) تصادفی جمع آوری شده است.پرسش نامه ی تحقیق شامل ۳۵ سوال است که برمبنای فرضیات تحقیق توسط محقق تنظیم شده است. برای سنجش روایی پرسشنامه از روایی محتوا استفاده شد.برای محاسبه ضریب قابلیت اعتبار اندازه گیری در این پژوهش از آلفای کرونباخ بهره گرفته شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از ابتدا از روش تحلیل عاملی اکتشافی، برای عامل بندی متغیرها و سپس از الگوی معادلات ساختاری و آزمون اسپیرمن بهار زیابی فرضیه های پژوهش پرداخته شد. نتایج تحقیق در ارتباط با فرضیه اصلی تحقیق نشان داد رابطه ی معنی دارو قویی بین استقرار مدیریت کیفیت جامع و افزایش رضایت خدمت گیرندگان وجود دارد و در سطح اطمینان ۹۵ درصد تایید گردید
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.