بررسی و امکان سنجی پیاده سازی سامانه ارتباط با مشتریان در نهاد نوآوری دفاعی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و امکان سنجی پیاده سازی سامانه ارتباط با مشتریان در نهاد نوآوری دفاعی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و امکان سنجی پیاده سازی سامانه ارتباط با مشتریان در نهاد نوآوری دفاعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و امکان سنجی پیاده سازی سامانه ارتباط با مشتریان در نهاد نوآوری دفاعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و امکان سنجی پیاده سازی سامانه ارتباط با مشتریان در نهاد نوآوری دفاعی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در دنیای رقابتی امروز سازمان هایی موفق تر هستند که توانایی استفاده آگاهانه از اطلاعات مشتریان را داشته باشند لذا این امر باعث حرکت سازمان ها از مرحله محصول مداری به مرحله مشتری مداری شده است. در سازمان هایی که مشتریان انحصاری می باشد جذب مشتری جدید برای سازمان مفهوم ندارد و هدف اصلی سازمان حفظ مشتریان سازمان و ارتقاء سطح رضایت مشتریان است. سازمان های دفاعی دارای چنین مشخصه هایی هستند لذا در این پژوهش قصد بررسی و امکان سنجی اجرایی بودن سامانه ارتباط با مشتریان و ارایه چارچوبی مناسب ارتباط با مشتری با هدف ارتقاع سطح رضایت مشتریان در یک نهاد نوآوری دفاعی را داریم. در همین راستا چارچوب چهار مرحله ای ارایه شده است که با شناسایی مشتریان و نیاز آنها شروع شده و متعاقبا سنجش رضایت مشتریان و رسیدگی به شکایات مشتریان را تسهیل می کند. این چارچوب براساس دستورالعمل های متناسب و استانداردهای بین المللی تدوین گردیده است. پیاده سازی این چارچوب در سازمان ها با مشتریان انحصاری منجر به حفظ و ارتقاء سطح رضایت مشتریان خواهد گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.