بررسی تاثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندی سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی حمایت اجتماعی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندی سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی حمایت اجتماعی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندی سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی حمایت اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندی سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی حمایت اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندی سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی حمایت اجتماعی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

از آنجایی که رفتار شهروندی سازمانی نه تنها باعث افزایش اثربخشی سازمانی است بلکه یکی از عوامل موثر بر سرمایه اجتماعی سازمان است، با توجه به پیامدهای رفتار شهروندی در سطح فردی و سازمانی، بررسی عوامل موثر بر بروز این رفتار اهمیت ویژه ای پیدا می کند. بنابراین هدف این پژوهش بررسی رابطه هوش هیجانی بر رفتار شهروندی سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی حمایت اجتماعی در شرکت خودروسازی زامیاد است. سوال اصلی مقاله این است که چگونه می توان رفتار شهروندی سازمانی را با استفاده از این متغیرها تبیین کرد. پژوهش حاضر از لحاظ روش پژوهش از نوع توصیفی- همبستگی است که به صورت پیمایشی انجام شده است و جامعه آماری نیز شامل کلیه کارکنان شرکت خودروسازی زامیاد در سال ۱۳۹۳ است. ابزار گردآوری داده ها سه پرسشنامه استاندارد هوش هیجانی با – ان و حمایت اجتماعی زیمت و همکاران و پرسشنامه استاندارد رفتار شهروندی سازمانی پودساکف بوده است. پس از گردآوری داده ها، به منظور تجزیه و تحلیل آماری آن ها از روش-های آماری توصیفی و استنباطی چون تحلیل عاملی و مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شده است. پردازش حاصل از داده ها با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری، ضمن تایید برازش مدل و فرضیات اصلی پژوهش، نشان می دهد که متغیر حمایت اجتماعی به عنوان متغیر میانجی اثر قابل توجهی بر رابطه بین متغیر هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی دارد. هم چنین یافته فرعی پژوهش نشان می دهد که میانگین رفتار شهروندی سازمانی در بین مدیران بیشتر از سایر رده های شغلی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.