بررسی رضایت رانندگان پایانه بار بندرعباس از سیستم نوبت دهی مجازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رضایت رانندگان پایانه بار بندرعباس از سیستم نوبت دهی مجازی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رضایت رانندگان پایانه بار بندرعباس از سیستم نوبت دهی مجازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رضایت رانندگان پایانه بار بندرعباس از سیستم نوبت دهی مجازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رضایت رانندگان پایانه بار بندرعباس از سیستم نوبت دهی مجازی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

سیستم نوبت دهی مجازی برای اولین بار در ایران در پایانه بار بندرعباس راه اندازی گردیده است. هدف از انجام این پژوهش بررسی میزان رضایت رانندگان این پایانه بار از ابعاد فنی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی سیستم نوبت دهی مجازی است. به این منظور پرسشنامه ۲۵ سوالی با نظرات کارشناسان، اساتید دانشگاه و مصاحبه با رانندگان طراحی گردیده و در بین ۳۸۰ نفر از رانندگان پایانه بار بندرعباس توزیع گردید. اطلاعات به دست آمده با استفاده از آزمون t تک نمونه ای در نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که رضایت رانندگان از بعد فنی سیستم در حد متوسط و از بعدهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آن در سطح مطلوبی است. در مجموع میزان رضایت رانندگان از این سیستم مطلوب ارزیابی گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.