گردشگری و فرهنگ ، مفاهیم رنگ در ملل مختلف


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 گردشگری و فرهنگ ، مفاهیم رنگ در ملل مختلف دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد گردشگری و فرهنگ ، مفاهیم رنگ در ملل مختلف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی گردشگری و فرهنگ ، مفاهیم رنگ در ملل مختلف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن گردشگری و فرهنگ ، مفاهیم رنگ در ملل مختلف :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

امروزه، گردشگری جایگاه ویژه ای در اقتصاد ملل دارد؛ جایگاهی که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. لذا گردشگری تبدیل به صنعتی شده که ارتقاء و توسعه ی پایدار آن، اهمیت بسیار زیادی در سرنوشت اقتصادی ملل دارد، تا جایی که بسیاری از غول های اقتصادی دنیا، نظیر اقتصاد ایالات متحده ی آمریکا و کشورهای اروپایی، وابستگی شدیدی به این صنعت دارد.صنعت گردشگری، از صنایع نوینی است که به تازگی صنعت بودن خود را به مرحله ی اثبات رسانده است. این صنعت نوین تفاوت های برجسته ای با سایر صنایع دارد که برجسته ترین آن، پیچیدگی اش است. چیزی که سلیقه ها ، ملیت ها ، فرهنگ ها ، ادیان و مناطق مختلف و … را دربرمی گیرد!بنابراین تفاوت ها، تعریف رضایت برای هر ملیتی ، هر قشری، هر فرهنگی و هر ناحیه ای متفاوت است؛ با وجود این تعاریف مختلف از رضایت، هر منطقه ای استانداردهای ویژه ی خود را می طلبد. استانداردهایی که باید توجه ویژه ای به هزینه ی فرصت آنها کرد. گاه اتخاذ یک استاندارد، ارقام مالی و اقتصادی را به شدت دگرگون می کند اما آثار تخریبی جبران ناپذیری بر فرهنگ و روحیات منطقه ی میزبان می گذارد؛ تخریب فرهنگ، هزینه ی هنگفتی است که با هیچ اسکناسی نمی توان غرامت آن را پرداخت. تخریب فرهنگ ممکن است در کوتاه مدت، اقتصاد ناحیه ای را دگرگون کند و چه بسا آن را از حالت کمتر توسعه یافته به حالت توسعه یافته تبدیل کند؛ اما در بلندمدت، فرهنگ، روحیات، غرور ملی و به تبع صنعت گردشگری را فلج خواهد کرد؛ چیزی که تیشه بر ریشه ی گردشگری می زند، چیزی جز تهاجم فرهنگ بیگانه نیست که در قالب استانداردهای بین المللی و نه ملی ، بر این صنعت نوپا تحمیل می گردد. لذا آشنایی با فرهنگ ملل ، آداب غذا خوردن ،رنگ ها ، سمبل ها ، باور ها و عقاید و خرافات می تواند بسیار مثمر ثمر برای هموطنانمان در تور های گردشگری باشد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.