رابطه فرهنگ فردگرایی – جمع گرایی (افقی و عمودی) با وابستگی به فضای مجازی در گروه های شاهد و ایثارگر اصفهان


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه فرهنگ فردگرایی – جمع گرایی (افقی و عمودی) با وابستگی به فضای مجازی در گروه های شاهد و ایثارگر اصفهان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه فرهنگ فردگرایی – جمع گرایی (افقی و عمودی) با وابستگی به فضای مجازی در گروه های شاهد و ایثارگر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه فرهنگ فردگرایی – جمع گرایی (افقی و عمودی) با وابستگی به فضای مجازی در گروه های شاهد و ایثارگر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه فرهنگ فردگرایی – جمع گرایی (افقی و عمودی) با وابستگی به فضای مجازی در گروه های شاهد و ایثارگر اصفهان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه فرهنگ فردگرایی – جمع گرایی (افقی و عمودی) با وابستگی به فضای مجازی بوده است. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی– همبستگی بوده است. ابزار های جمع آوری داده ها ، مقیاس فردگرایی و جمع گرایی (ICS) تریاندیس و گلفاند (۱۹۹۸) و پرسشنامه وابستگی به اینترنت (IAT) کیمبرلی یانگ (۱۹۹۸) ، بود که هر کدام از افراد گروه نمونه به هر دو پرسشنامه پاسخ دادند. اعتبار پرسشنامه ها، در پژوهشهای قبلی و در این پژوهش مطلوب گزارش شد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه همسران و فرزندان شهدا و جانبازان شهر اصفهان در سال ۱۳۹۴ بوده است که با استفاده از روش نمونه گیری سهمیه ای، تعداد ۳۸۲ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب گردیدند. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از روش های آمار توصیفی و ضریب همبستگی با استفاده از نرم افزار SPSS-22 استفاده شد. نتایج حاصله بین فردگرایی افقی ، فردگرایی عمودی ، جمع گرایی عمودی و جمع گرایی کلی با وابستگی به فضای مجازی رابطه معنادار (P<0/05) نشان داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.