تبیین مدل رابطه سبک های یادگیری با اهمال کاری تحصیلی در بین دانشجویان و دین پژوهان (با نقش واسطه گری متغیر جنسیت)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
15 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین مدل رابطه سبک های یادگیری با اهمال کاری تحصیلی در بین دانشجویان و دین پژوهان (با نقش واسطه گری متغیر جنسیت) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین مدل رابطه سبک های یادگیری با اهمال کاری تحصیلی در بین دانشجویان و دین پژوهان (با نقش واسطه گری متغیر جنسیت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین مدل رابطه سبک های یادگیری با اهمال کاری تحصیلی در بین دانشجویان و دین پژوهان (با نقش واسطه گری متغیر جنسیت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین مدل رابطه سبک های یادگیری با اهمال کاری تحصیلی در بین دانشجویان و دین پژوهان (با نقش واسطه گری متغیر جنسیت) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه سبک های یادگیری با اهمال کاری تحصیلی دانشجویان و دین پژوهان با نقش واسطه گری متغیر جنسیت صورت گرفته بود. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بوده است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانشجویان دانشگاه قم (۶۰۴۸ نفر) و کلیه دانشجویان مشغول به تحصیل در مرکز علوم حوزوی جامعه المصطفی (ص) استان قم (۹۹۸۳ نفر) در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ بود. نمونه آماری این پژوهش با استفاده از جدول مورگان تعداد ۴۳۰ نفر که با استفاده از روش طبقه ای متناسب با حجم دانشجویان در نظر گرفته شده بود. ابزار تحقیق شامل دو پرسشنامه سبک های یادگیری کلب (۱۹۹۹) و پرسشنامه اهمال کاری سولومون بود. نتایج نشان داد که بین سبک های یادگیری تجربه عینی، مشاهده تاملی، آزمایشگری فعال با اهمال کاری تحصیلی دانشجویان و دین پژوهان با لحاظ متغیر واسطه ای جنسیت رابطه معنادار بود. همچنین بین جنسیت با سبک های یادگیری و اهمال کاری تحصیلی دانشجویان و دین پژوهان رابطه معناداری بدست آمد. در نهایت مشخص شد که از میان سبک های یادگیری میزان مفهوم سازی انتزاعی دخترها به طور معناداری بیشتر از پسرهاست؛ اما میزان اهمال کاری پسران بیشتر از دختران بوده است. همچنین، میزان مفهوم سازی انتزاعی دین پژوهان به طور معناداری بیشتر از دانشجویان بود؛ ولی میانگین نمرات اهمال کاری تحصیلی دانشجویان و دین پژوهان تفاوت معناداری نداشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.