بررسی رابطه فراشناخت با نمره کل آزمون سراسری دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه فراشناخت با نمره کل آزمون سراسری دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه فراشناخت با نمره کل آزمون سراسری دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه فراشناخت با نمره کل آزمون سراسری دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه فراشناخت با نمره کل آزمون سراسری دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی رابطه فراشناخت با نمره کل آزمون سراسری دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ بود. این پژوهش از نوع توصیفی- همبستگی بود. بدین منظور با استفاده از روش نمونه گیری غیرتصادفی در دسترس، از میان دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ با استفاده از جدول مورگان(۱۹۷۰) تعداد ۲۶۲ نفر که ملاکهای ورود به پژوهش را دارا و به مراکز انتخاب رشته آزمون سراسری مراجعه کرده بودند، انتخاب شدند. ابزار جمع آوری اطلاعات شامل پرسشنامه حالت فراشناختی اونیل و عابدی با ۲۰ گویه و چهار مولفه آگاهی، راهبرد شناختی، برنامه ریزی و بررسی خود و همچنین کارنامه آزمون سراسری دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی بود. به منظور تجزیه و تحلیل آماری داده ها از روش تحلیل پیرسون و رگرسیون چندگانه استفاده شد. تحلیل داده ها نشان داد که بین ابعاد فراشناخت با نمره کل آزمون سراسری دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی شهر اصفهان در سطح خطای ۰/۰۱ رابطه مستقیم معنادار وجود دارد. همچنین نتایج تحلیل رگرسیون نشان داد که بجز مولفه آگاهی فراشناختی سایر مولفه های فراشناخت توان پیش بینی معنادار نمره کل آزمون سراسری دانش آموزان را داشته اند. بنابر نتایج حاصل از پژوهش حاضر می توان با آموزش فراشناخت شیوه های یادگیری داوطلبان را جهت عملکرد تحصیلی بهتر در آزمون سراسری بهبود بخشید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.