به کارگیری یادگیری تقویتی در کنترل شبکه های تنظیم ژنی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 به کارگیری یادگیری تقویتی در کنترل شبکه های تنظیم ژنی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد به کارگیری یادگیری تقویتی در کنترل شبکه های تنظیم ژنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی به کارگیری یادگیری تقویتی در کنترل شبکه های تنظیم ژنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن به کارگیری یادگیری تقویتی در کنترل شبکه های تنظیم ژنی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از کنترل GRN (شبکه های تنظیم ژن)، یافتن استراتژی برای کنترل حالت سیستم با مداخله تعدادی ژن ورودی به نام ژن کنترلی است، به نحوی که بتواند سیستم را از حالت نامطلوب (بیماری زا) به حالت مطلوب منتقل نماید. در عمده روش های کنترلی انجام شده ابتدا GRN ، مدل سازی شده و سپس سیاست تخمینی مورد نظر از شبکه مدل شده، یافت می شود تا سیستم را به حالت مطلوب منتقل نماید. در روش های کنترل خارجی مبتنی بر شبکه های بولی احتمالی، به عنوان یکی از محبوب ترین مدل سازی انجام شده این شبکه ها، پیچیدگی زمانی و حافظه برای یافتن استراتژی کنترلی، بالا می باشد. یک ایده برای غلبه بر این مشکل مدل سازی براساس نمونه های جمع آوری شده از محیط، و سپس یافتن سیاست تخمینی است. در این مقاله به ارایه یک سیستم یادگیر کنترل محور بر مبنای الگوریتم یادگیری تقویتی دسته ای پرداختیم، به طوری که با تعریف پارامترهای سیستم و تطبیق بر مدل شبکه استنتاج شده در روش های پیشین، با استفاده از نمونه های جمع آوری شده از محیط، بتوانیم سیاست تخمینی را از داده ها استنتاج نماییم. پس از بدست آوردن سیاست تخمینی و اعمال آن به شبکه بولی احتمالی ساخته شده، نتایج نشان داد که این روش توانست احتمال حالت نامطلوب در شبکه را نسبت به روش پیشین مشابه آن، بهبود بخشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.