طراحی کنترلر PID تطبیقی برای کنترل مانور نشست یک هواپیمای بدون سرنشین در حضور عدم قطعیتها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
طراحی کنترلر PID تطبیقی برای کنترل مانور نشست یک هواپیمای بدون سرنشین در حضور عدم قطعیتها دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد طراحی کنترلر PID تطبیقی برای کنترل مانور نشست یک هواپیمای بدون سرنشین در حضور عدم قطعیتها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی کنترلر PID تطبیقی برای کنترل مانور نشست یک هواپیمای بدون سرنشین در حضور عدم قطعیتها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن طراحی کنترلر PID تطبیقی برای کنترل مانور نشست یک هواپیمای بدون سرنشین در حضور عدم قطعیتها :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
در این مقاله به طراحی یک کنترلر pid تطبیقی مدل مرجع چند ورودی چند خروجی برای کنترل مانور نشست یک هواپیمای بدون سرنشین پرداخته شده است. مانور نشست ، یکی از بحرانی ترین فازهای پرواز هر ۶وسیله پرنده به حساب می آید. به دلیل ویژگی های ساختاری خاص اینهواپیما که بسیار کمتر از یک هواپیمای متداول است واین موضوع تولید۷ ممان پیچ برای کنترل طولی این دسته از وسایل پرنده را دشوار می نماید. در نتیجه مانور نشست برای یک چنین هواپیمایی بسیار بحرانی تر بوده و استفاده از یک قانون کنترلی کارآمد برای این منظور غیرقابل اجتناب میباشد. کنترل تطبیقی ارایه شده در این مقاله، ترکیبی از یک کنترلر انتگرالیخطی و کنترلر تطبیقی مدل مرجع است، که همکاری هم زمان این دو قانون کنترلی، به انجام بهتر تعقیب فرمان های اعمال شده برای کنترل انور، کمک فراوانی می نماید. همچنین برای قوانین تعقیب، از خطای مرکب که ترکیبی از خطای تعقیب و خطای پیشگویی می باشد. استفاده از خطای مرکب در قوانین تعقیب منجر به بهبود پاسخ هواپیما می گردد. شبیه سازی ها در حضور عدم قطعیتها انجام شده و نتایج نشان دهنده توانایی زیاد کنترلر در پایدارسازی هواپیما در مانور مورد نظر می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.