ارایه روشی جهت طراحی ضخامت جداره موتور موشک مبتنی بر حل تحلیلی خنک کاری چاه حرارتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارایه روشی جهت طراحی ضخامت جداره موتور موشک مبتنی بر حل تحلیلی خنک کاری چاه حرارتی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارایه روشی جهت طراحی ضخامت جداره موتور موشک مبتنی بر حل تحلیلی خنک کاری چاه حرارتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه روشی جهت طراحی ضخامت جداره موتور موشک مبتنی بر حل تحلیلی خنک کاری چاه حرارتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارایه روشی جهت طراحی ضخامت جداره موتور موشک مبتنی بر حل تحلیلی خنک کاری چاه حرارتی :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
در مقاله حاضر، به بررسی و تحلیل روش خنککاری چاه حرارتی درموتورهای موشک فاقد سیستم خنککاری مجزا پرداخته میشود و بر این اساس، الگوریتم طراحی برای این روش خنککاری ارایه میگردد. ابتدا، شبیهسازی خنککاری چاه حرارتی با استفاده از برنامه متلب، به کمک حلمعادله انتقال حرارت هدایت گذرا در مختصات استوانهای، با شرط مرزی آدیاباتیک روی دیواره خارجی و انتقال حرارت جابهجایی در دیواره داخلی محفظه احتراق برای اولین بار انجام میشود. این معادله به کمک روش جدایی متغیرها حل میگردد. به منظور صحتسنجی الگوی ارایه شده، ازتوزیع دما روی دیواره داخلی یک محفظه تراست در موتور سوخت مایع واقعی استفاده میشود. حداقل مقدار خطای محاسبه شده با استفاده از این روش حل، در قسمت گلوگاه، برابر ۰/۷درصد و در قسمت محفظه احتراق، ۱/۹درصد است. حداکثر مقدار آن نیز برابر۲/۵درصد است که مقادیرمطلوبی میباشد. در نهایت نتیجه گرفته میشود که استفاده از روش متداول فرض دیواره نیمه بینهایت در مختصات کارتزین، به منظور شبیهسازی انتقال حرارت در دیواره محفظه، منجر به طراحی دیواره با ضخامت بالا و مدت زمان کارکرد کوتاه موتور میشود؛ در حالیکه بهرهگیری از روش ارایهشده در این مقاله، منجر به افزایش زمان کارکرد موتور به ازای ضخامت یکسان دیواره و یا کاهش ضخامت دیواره به ازای زمان کارکرد یکسان میشود. در نهایت، از این روش طراحی میتوان به عنوان ابزار طراحی دیواره محفظه احتراق در موتورهای فاقد سیستم خنککاری مجزا استفاده نمود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.