کلیات بازاریابی عصبی و کاربردهای آن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
کلیات بازاریابی عصبی و کاربردهای آن دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد کلیات بازاریابی عصبی و کاربردهای آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کلیات بازاریابی عصبی و کاربردهای آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن کلیات بازاریابی عصبی و کاربردهای آن :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
امروزه با عنایت به گسترش روز افزون رقابت در بازارهای کنونی بیش از پیش بر لزوم پیشبرد روش های نوین در در فرایندهای بنگاه ها، علیالخصوص فرایند بازاریابی آن ها تاکید می شود. لذا می توان هدف اصلی تشکیل بنگاه های تجاری و اقتصادی حال حاضر را کسب سود و افزایشسهم بازار دانست. بنابراین به ندرت می توان شرکتی را یافت که بدون درنظر گرفتن تحولات روز دنیا، بتواند در کسب و کار خود موفق باشد. دراین راستا، بازاریابان و محققان این حوزه در سال های اخیر با پدیده ای تحت عنوان بازاریابی عصبی رو برو شدند که روش های سنتی بازاریابی راتحت تاثیر خود قرار داده است. طرفداران این حوزه معتقدند، برای فروش محصولات و خدمات نوین یا افزایش فروش و سهم بازار، نیازمند تشریحفعل و انفعالات مغز انسان و تاثیر بازاریابی عصب پایه در تصمیم گیری نهایی مشتری هستیم، چرا که مرجع تصمیم گیری ها، مغز انسان می باشد و با شناخت دقیق مغز و با تاکید بر رابطه موجود فی ما بین آن و بازاریابی عصبی می توان فرایند تصمیم گیری را بهبود بخشید. با این وجودبرخی نیز معتقدند، روش های سنتی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و تاثیر بازاریابی به روش سنتی کماکان به قوت خود باقی است. امابدلیل نوظهور بودن پدیده بازاریابی عصبی و عدم تکافوی تحقیقات پیشین در این موضوع در این پژوهش با هدف تشریح عملکرد مغز انسان درتصمیم گیری، به بررسی رابطه فرایند عصب شناسی با بازاریابی پرداخته و به نمونه هایی در این باب خواهیم پرداخت
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.