بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان بانک ایران زمین (مطالعه موردی: شعب کیش)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان بانک ایران زمین (مطالعه موردی: شعب کیش) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان بانک ایران زمین (مطالعه موردی: شعب کیش)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان بانک ایران زمین (مطالعه موردی: شعب کیش)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان بانک ایران زمین (مطالعه موردی: شعب کیش) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

یکی از مهمترین تحولاتی که در زمینه بهبود عملکرد در دهه آخر قرن بیستم به وقوع پیوست، موضوع رضایت مشتری به عنوان یکی از ابعاد و الزامات اصلی سیستم های مدیریتی در سازمان ها و بنگاه های اقتصادی به ویژه بانک ها بود. در این راستا، مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی راهبردی است که در جهت بقای سازمان، حفظ سودآوری بنگاه خدماتی، تجاری و کسب و کارها صورت گرفت. با توجه به اهمیت این مساله، در پژوهش حاضر به بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان بانک ایران زمین در شعب کیش پرداخته شد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و بر حسب نحوه گردآوری داده ها به صورت کتابخانه ای و میدانی است. جامعه آماری این مطالعه شامل مشتریان بانک ایران زمین شعب جزیره کیش است که تعداد ۱۵۷ نمونه به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. همچنین، جهت آزمون فرضیه ها از آزمون آماری رگرسیون ساده استفاده شد. یافته ها نشان می دهد، ارتباطات بلندمدت با مشتری اثر معناداری بر رضایت مشتریان بانک ایران زمین کیش دارد؛ تبادل اطلاعات با مشتری اثر معناداری بر رضایت مشتریان بانک ایران زمین کیش ندارد؛ فناوری های ارتباط با مشتری اثر معناداری بر رضایت مشتریان بانک ایران زمین کیش ندارد. و در مجموع، مدیریت ارتباط با مشتری اثر معناداری بر رضایت مشتریان بانک ایران زمین کیش دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.