مدیریت و پیشگیری فساد اداری در سازمان های دولتی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت و پیشگیری فساد اداری در سازمان های دولتی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت و پیشگیری فساد اداری در سازمان های دولتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت و پیشگیری فساد اداری در سازمان های دولتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت و پیشگیری فساد اداری در سازمان های دولتی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

فساد زمانی در سازمان تحقق می یابد که نقاط ضعفی در سازمان وجود داشته باشد. فساد اداری به طور مستقیم بر کارایی نظام اداری، اثرات نابهنجاری خواهد گذارد که در نهایت جامعه رابه افول خواهد کشاند؛ از این رو باید با پدیده هایی از جنس فساد اداری که ریشه در زمینه های گوناگونی دارند، بانگرشی سیستمی روبه رو شد و به تدوین راه حلهای جامع اندیشید. می توان ادعا نمود که کلیه ابعاد مدیریتی می توانند به بروز فساد اداری دامن بزند، اما این تاثیر بصورت غیر مستقیم است. باید به صورت مستقیم به بررسی نقاط ضعف مدیریت در ادارات و سازمانها و تلاش جهت جلوگیری از ارتکاب فساد اداری , پرداخت. هدف این پژوهش بررسی آن دسته از عوامل مدیریتی که بیشترین تاثیر را بر فساد اداری دارند. ۱-فساد اداری به چه معنا است ۲-مدیریت و راهکارهای پیشگیری از فساد اداری چیست ۳- عوامل موثر و روش های مبارزه با فسا اداری چیست جامعه آماری این پژوهش سازمان های ورزشی استان قم و نمونه آماری ۶۰۰ نفر بسیجیان وکارکنان و پرسنل اداری برای انجام پژوهش تعیین گردیده است. روش تحقیق توصیفی – پیمایشی است. فرضیه اول، آیا بین وضعیت اقتصادی کارکنان و فساد اداری رابطه معناداری وجود دارد .فرضیه دوم، آیا بین ویژگی های فرهنگی جامعه و فساد اداری رابطه معناداری وجود دارد .فرضیه سوم، آیا بین ویژگی های سازمانی و فساد اداری رابطه معناداری وجود دارد . فرضیه چهارم، آیا بین کیفیت و کمیت قوانین و مقررات و فساد اداری رابطه معناداری وجود دارد. فرضیه پنجم، آیا بین ویژگی های فردی کارکنان و فساد اداری رابطه معناداری وجود دارد. این مقاله به دنبال آن است تا ضمن پرداختن به مفهوم فساد اداری و تشریح آن، متغیرهای مدیریتی و راهکارهای موثر را بیان و دلایل بوجود آمدن و پیامدهای ناشی از آن را توصیف نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.